JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Status
Stängd för vidare inlägg.
Status
Stängd för vidare inlägg.
Tjatter
Hårt arbetande kisse är sur efter att ha blivit väckt pga fotografering...
99
100
101
Tjatter
Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen.
Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99
100
101
Tjatter
Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99
100
101
Tjatter
Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99
100
101
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Kränkta katter finns det nog ganska gott om. Jag känner en ytterst lättkränkt katt.
MJLee
2 minuter sedan
Svar: 1 051
Visningar: 55 304
Katt
Kloskada
Hundhälsa Veterinärbesök bokat till imorgon och hon har sett bilder. Klon pekar rakt som den ska och jag kan inte ens se var såret är nu. Han har...
Fiorano
Idag kl 12:33
Svar: 8
Visningar: 413
Hund
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Läser man lite mer på kontot så hävdar de bestämt att "English Labrador retriever" är showvarianten och "American labrador retriever" är...
Breaktown
Idag kl 11:18
Svar: 1 791
Visningar: 174 054
Hund
Dålig upplevelse med veterinär
Hästvård Om man ringer ut distriktarna är inte alla hästvana. Min häst blev illa sparkad i hagen härom året och veterinären som kom ut akut var...
Görel
15 minuter sedan
Svar: 5
Visningar: 196
Vård
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Vi har helt enkelt olika erfarenhet, och också olika hästar och förutsättningar :)
Jag har tur, och egen gård med hagar tio meter från...
JohannaB
47 minuter sedan
Svar: 433
Visningar: 21 222
Grenar
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr En av sakerna Anna gjorde när jag red min egen tunnformade häst var att korta stigbyglarna rejält, nästan för hoppning. Då blev det...
skiesabove
Idag kl 13:38
Svar: 1 088
Visningar: 86 261
Grenar