Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bättre om du har dem i garderoben istället.
Men lägg dem i kylskåpet då? Det tänker jag testa !Där har jag kläder, dammsugare och allt annat jag inte har plats för någon annanstans. Liten lägenhet med begränsade förvaringsmöjligheter.
Men lägg dem i kylskåpet då? Det tänker jag testa !
Men HUR litet kan ett kylskåp vara egentligen ??*host* inte för att vara negativ. Men litet kylskåp! Jag brukar hämta ut mina insulinpennor i flera omgångar så jag inte fyller upp halva kylskåpet.
Jag har mina insulin i översta facket i dörren. Är du dålig på tetris?*host* inte för att vara negativ. Men litet kylskåp! Jag brukar hämta ut mina insulinpennor i flera omgångar så jag inte fyller upp halva kylskåpet.
KommerKrävs bildbevis i sticktråden
Jag har mina insulin i översta facket i dörren. Är du dålig på tetris?
Hur har du dom förvarade uppå micron då?Där har jag kläder, dammsugare och allt annat jag inte har plats för någon annanstans. Liten lägenhet med begränsade förvaringsmöjligheter.
*textilslöjdOch nu har jag lyckats böja nålen så den behöver bytas. Har inga fler nålar så symaskinen får plockas ihop. Bara inse att syslöjd inte är min grej
Jag fattar inte varför mina får groddar då ? De förvaras hela tiden i ett HELMÖRKT köksskåp...Hur har du dom förvarade uppå micron då?
Får du plats med en papplåda som du lägger dom i en pappåse i? All papp runt är för att minska ljus och ev. fukt, det är ljuset som får dom att grodda.
+ @ScataJag fattar inte varför mina får groddar då ? De förvaras hela tiden i ett HELMÖRKT köksskåp...
Detär ju avhängt årstiden också, dom ska ju grodda nu. Särskilt tidiga sorter.Jag fattar inte varför mina får groddar då ? De förvaras hela tiden i ett HELMÖRKT köksskåp...
Hur har du dom förvarade uppå micron då?
Får du plats med en papplåda som du lägger dom i en pappåse i? All papp runt är för att minska ljus och ev. fukt, det är ljuset som får dom att grodda.
*textilslöjd
/Med vänlig hälsning, Textilslöjdsfröken