Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bättre om du har dem i garderoben istället.![]()
Men lägg dem i kylskåpet då? Det tänker jag testaDär har jag kläder, dammsugare och allt annat jag inte har plats för någon annanstans. Liten lägenhet med begränsade förvaringsmöjligheter.
Men lägg dem i kylskåpet då? Det tänker jag testa!
Men HUR litet kan ett kylskåp vara egentligen*host* inte för att vara negativ. Men litet kylskåp! Jag brukar hämta ut mina insulinpennor i flera omgångar så jag inte fyller upp halva kylskåpet.
Jag har mina insulin i översta facket i dörren. Är du dålig på tetris?*host* inte för att vara negativ. Men litet kylskåp! Jag brukar hämta ut mina insulinpennor i flera omgångar så jag inte fyller upp halva kylskåpet.
Jag har mina insulin i översta facket i dörren. Är du dålig på tetris?![]()
Hur har du dom förvarade uppå micron då?Där har jag kläder, dammsugare och allt annat jag inte har plats för någon annanstans. Liten lägenhet med begränsade förvaringsmöjligheter.
*textilslöjdOch nu har jag lyckats böja nålen så den behöver bytas. Har inga fler nålar så symaskinen får plockas ihop. Bara inse att syslöjd inte är min grej![]()
![]()
Jag fattar inte varför mina får groddar dåHur har du dom förvarade uppå micron då?
Får du plats med en papplåda som du lägger dom i en pappåse i? All papp runt är för att minska ljus och ev. fukt, det är ljuset som får dom att grodda.
+ @ScataJag fattar inte varför mina får groddar då? De förvaras hela tiden i ett HELMÖRKT köksskåp...
Detär ju avhängt årstiden också, dom ska ju grodda nu. Särskilt tidiga sorter.Jag fattar inte varför mina får groddar då? De förvaras hela tiden i ett HELMÖRKT köksskåp...
Hur har du dom förvarade uppå micron då?
Får du plats med en papplåda som du lägger dom i en pappåse i? All papp runt är för att minska ljus och ev. fukt, det är ljuset som får dom att grodda.
*textilslöjd
/Med vänlig hälsning, Textilslöjdsfröken![]()