Vad gör vi? Del CXC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Där har jag kläder, dammsugare och allt annat jag inte har plats för någon annanstans. Liten lägenhet med begränsade förvaringsmöjligheter.
Hur har du dom förvarade uppå micron då?
Får du plats med en papplåda som du lägger dom i en pappåse i? All papp runt är för att minska ljus och ev. fukt, det är ljuset som får dom att grodda.

Stallet, biblioteket och lunch avklarat. Har kokat ris också men det sköter sig ju själv :)
Nu ska jag duscha och sen ta en powernap. Ska jobba övertid inatt men det är inte klart om det blir hela natten. Kan alltså bli allt mellan tre och 13 timmar. Förbereder mig för 13 så får jag se :)

Hur har du dom förvarade uppå micron då?
Får du plats med en papplåda som du lägger dom i en pappåse i? All papp runt är för att minska ljus och ev. fukt, det är ljuset som får dom att grodda.

De ligger i en papperspåse och inget ljus faller direkt på dem. En del av problemet är väl också att jag köpte potatisen i mitten av december.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi är i fältkontoret och kisse har tom egen säng. Låång kisse!
76 77 78
Svar
1 556
· Visningar
45 171
Senast: Liten
·
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
56 013
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del...
2
Svar
24
· Visningar
837
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
64 576
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka