Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan läsa mumin för dig på distansDen stora nackdelen med att vara sjuk och inte ha nån sambo.
Jag har ingen att ömka mig för och ingen läser mumintrollet där jag ligger nedbäddad![]()
![]()
Jäkla skitHar återigen sårat min nära vän (genom att göra samma misstag igen) och vet inte om hen kommer förlåta mig igen.
Skäms så otroligt för att jag gjorde samma sak igen, trots att jag borde vetat bättre, och är så rädd för att förlora vännen. Hen har uttryckligen skrivit att hen inte vet om jag kan få någon mer chans. Har bett om ursäkt och försökt förklara och visa på att jag ska göra allt i min makt för att inte göra samma miss igen, men är rädd för att det inte ska räckaKan inte styra mer över hens beslut, men känner mig så maktlös. Att jag inte kan hålla munnen stängd när jag blir stressad
![]()
Tack! Ja, är ju inte lättare för vännen som tagit väldigt illa vid sig. Tror som du säger att det är värre för att vi står varandra nära.Lider med dig. Utan att veta vad det handlar om så kan jag känna med både dig och vännen.
Upplever inte alls dig som en dum person här.
Hoppas att det löser sig.
Ju närmare man står ngn desto mer sårad blir man.
Vad är det du gjort? Finns det risk att det sker igen eftersom det skett igen så nära inpå? Och egentligen för att lösa anledningen till varför det skett får du kanske fråga dig varför det skedde och se om det går att förhindra där.Tack! Ja, är ju inte lättare för vännen som tagit väldigt illa vid sig. Tror som du säger att det är värre för att vi står varandra nära.
Väntar på att klockan ska bli 20 så jag kan ta mina piller och gå och lägga mig.
Lika dålig imorgon - då blir det en tur till VC.
( bara så ni fattar att det är synd om mig)
Jag tycker JÄTTE-SYND om dig - ömk ömk ömkVäntar på att klockan ska bli 20 så jag kan ta mina piller och gå och lägga mig.
Väntar på att klockan ska bli 20 så jag kan ta mina piller och gå och lägga mig.
Vill inte gå in i detalj på vad jag gjort, men det handlar om mitt sätt att kommunicera. Jag jobbar stenhårt på att det inte ska ske igen. Denna gången insåg jag det så snart det hänt, men det sårade ju inte vännen mindre. Men ja, jag jobbar på att analysera när och varför det händer så att jag inte ska göra samma sak igen, mot vännen eller någon annan.Vad är det du gjort? Finns det risk att det sker igen eftersom det skett igen så nära inpå? Och egentligen för att lösa anledningen till varför det skett får du kanske fråga dig varför det skedde och se om det går att förhindra där.