Har klivit på tåget mot Norrköping. Såklart hamnade jag bredvid en kvinna som sitter i ett videomöte
Vad händer här hemma då? . Vad typiskt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har klivit på tåget mot Norrköping. Såklart hamnade jag bredvid en kvinna som sitter i ett videomöte
Vad händer här hemma då? . Vad typiskt!
Jag ska i tre dagar gå en utbildning
Suck. Nej det gör vi inte. Eller, du förstår mig, men inte jag dig.Nu förstår jag inte. Jag tar en medicin som kan orsaka magnesiumbrist, jag frågade läkaren om man inte borde ta prov och kolla om jag har brist men han sa bara att jag kunde ta något tillskott.
= Min åsikt var att man borde ta blodprov (precis som du anser), hans var att man inte behöver det.
Verkar som om vi missförstår varandra hela tiden.
Får du det?Måndag och skittrött. Helt matt. Jobbat, sjukgymnasten och ute med hundarna. Hunnit inom en ICA för att kolla efter julostchips men de hade såklart inga så det blev lussekatter istället. Inom stadsmissionen och hittade två tallrikar och några DVD-filmer. Så många matlådor och uppvärmd mat jag äter behöver jag tallrikar jag kan värma i micron.
Nu busar hundarna i soffan. Igen. Den ena med en leksak i munnen och den andra med nacktag på den ena, som nu trillade ner från soffan på den första. Ibland får jag rädda spionen lite, han är smidigare än lilltösen, men hon är starkare och får ibland bra tag på honom, jag försöker utjämna oddsen lite
Tror jag ska ta två Alvedon mot min huvud- och ryggvärk och gå och vila lite. Min tur att låna soffan kanske?
Efter att först hon och sedan han direkt efter seglat över soffkanten och landat på mig packade jag ihop mig och tjurade i sängen istället... där gör hon inte mig lika ofta sällskap längre, det är inte kul när jag blir sur för att hon gräver och inte ligger still så hon föredrar filten på golvet bredvid istället. Spionen vaktar ytterdörren under tiden.Får du det?
Då kanske du får sällskap
Vet du, mina söner har i tonåren betett sig rätt jävligt mot mig, (ena sonen är inte på ett bra ställe ens i dag så vem vet om du stöter på honom i ditt jobb någon gång i framtiden...) men det har alltid ändå känts bra att veta att de aldrig skulle bete sig sådär mot någon okänd, framför allt inte mot en kvinna eftersom det är bara inte något man gör, på sin höjd blänger och tjurar. Något de alltså själv sagt, själv beskrivit sina kompisar hur de betett sig, men också min dotter beskrivit liknande situationer där hon beskrivit dem som "inte så kaxiga mot andra vuxna". Andra vuxna brukar beskriva mina ungar som rätt väluppfostrade ändå och det känns bra trots att de har betett sig som de gjort!Den häftige ynglingen vågade när han gick av kalla mig bitch. Jag frågade om han inte skämdes men det ville han inte svara på