Vad gör vi? Del CCXI

:rage: :arghh: Gummilisten på mitt kylskåp har gått sönder, alternativt dörren och nu kan jag inte stänga den ordentligt. Det har isat igen ordentligt och jag måste ringa och kolla garantin imorgon.

Har varit igång hela dagen (känns ovant eftersom jag varit dålig i lång covid 1.5 år..), men vet inte riktigt med vad, för känns inte som att jag har fått så mycket gjort. Planterat om lite växter, borstat katten och fixat i stallet 😅 Beställde indiskt till middag och tänkte gå och lägga mig tidigt idag.

Det slutar som det var mest hela säsongen med rätt dåligt spel. Jag hoppas verkligen att hela organisationen felsöker inför nästa säsong med början i morgon.
Men just nu är jag för matt för att orka bry mig om det.
Lättad och glad för att det är SHL laget i mitt hjärta spelar i även nästa år.💙💛
Vilken publik! 🙏Och flaggorna med Stefan Liv vajar.
Det är vackert. 🙏💙💛
IMG_3535.webp

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
64 954
Senast: tanten
·
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
336
Senast: zassoo
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer. 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
59 236
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
56 407

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka