Ska lägga mig nu. Katten har redan somnat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har tandläkartid kl 10, sedan får jag se vad jag gör med resten av dagen. Kanske borstar jag framsidan av huset så jag kan börja rödfärga sedan?
Lilla smarta shettisen rymde ur hagen igår kväll. När jag släppte ut nyss var det första hon gjorde att trava upp till platsen där hon rymt och spana på staketet. Hur sjutton kom hon ihåg det?? Men, klart, när man är ca 30 ponnyår har man hunnit klura ut mycket....Jag förväntar mig att hon rymmer ut igen, om hon kan...
![]()
Det gör min fånghäst med. Hon springer alltid till samma ställe där hon kunnat ta sig ut. Sen går hon också längs staketet och känner av elen. Jag tror hon är en förväxt shettis. Hon kan också klä av sig täcken, gå mellan trådar i hagen och öppna hagen med handtag.Har tandläkartid kl 10, sedan får jag se vad jag gör med resten av dagen. Kanske borstar jag framsidan av huset så jag kan börja rödfärga sedan?
Lilla smarta shettisen rymde ur hagen igår kväll. När jag släppte ut nyss var det första hon gjorde att trava upp till platsen där hon rymt och spana på staketet. Hur sjutton kom hon ihåg det?? Men, klart, när man är ca 30 ponnyår har man hunnit klura ut mycket....Jag förväntar mig att hon rymmer ut igen, om hon kan...
![]()
Yes!Var det svampinfektion?
GrattisIdag fyller jag år och katten uppmärksammade det med att vara extra gosig nu på morgonen. Skulle ha ridit ut med en vän, men har bara lyckats sova några få timmar I natt så tänkte stanna hemma och vila och kanske göra våfflor till frukost lite senare![]()
Hipp hipp hurra!Idag fyller jag år och katten uppmärksammade det med att vara extra gosig nu på morgonen. Skulle ha ridit ut med en vän, men har bara lyckats sova några få timmar I natt så tänkte stanna hemma och vila och kanske göra våfflor till frukost lite senare![]()
Yes!
En väldigt konstig sådan eftersom det är extremt sällsynt att få utan bakomliggande orsaker, så tandläkaren ville diskutera lite kring blodprover osv nästa gång vi sågs.
Idag fyller jag år och katten uppmärksammade det med att vara extra gosig nu på morgonen. Skulle ha ridit ut med en vän, men har bara lyckats sova några få timmar I natt så tänkte stanna hemma och vila och kanske göra våfflor till frukost lite senare![]()