Vad gör vi? Del CCXI

Blir galen. Lyckades lösa problemet med collections på min Sage. Men nu vägrar den att acceptera mer än 10% update content så böcker jag laddar ner via calibre försvinner. Med så många böcker kommer det här att ta flera dagar - och jag tyckte min aura var långsam :banghead:

Slängt ut ett inlägg på min klippa på allt Kobo mobileread forumet.

Har ringt elbolaget för att ändra startdatum för mitt abonnemang i nya lägenheten. Tillträde blir tidigare än vad vi bestämt :)
Packat lite och sitter nu på uteplatsen och dricker kaffe. Jag ville säga i solen men den doldes bakom tunna moln första kvarten .
Är vansinnigt trött hela tiden antagligen på grund av pollen :yuck:

Varit hos tandläkare på akuttid. Stod inte ut till slut 😅
Frukost och lunch var lättfil spädd med vatten och is som jag sprutade in med medicinspruta för att minimera risken att något skulle träffa tungan :cautious:
Fick direkt medicin :) Tandläkaren och receptionisten var så himla trevliga och kunniga att jag överväger att byta tandläkare...
Den här tandläkaren såg några grejer i munnen som tidigare tandläkare inte sagt något om.

Fick dessutom tid för återbesök som jag inte ens behöver betala.

Nu får medicinen gärna verka snabbt som attan så jag kan få det här ur vägen :up:

Alltid ska man lyckas med nått!!! När man känner sig mer eller mindre frisk igen (förutom snörvlet då) så gör man sig illa istället! Bytte om till stallet i den lilla hallen utanför sovrummet och badrummet och dänger upp högerhanden rakt in i den där låsanordningen och det gjorde ju ont satans mycket!!!! Såndär smärta så handen kändes "förlamad", nu värker det "bara" upp till armen...Så fick bli en skön promenad med hästarna och låta dem beta lite, hagkompisen var snäll så gick bra och får försöka göra mer med vänster hand istället i den mån det går....

Sen på bollen med att testa switch nails och sen på bollen med att prova propud men var nyfiken så blev en halv med choklad och en halv delicatoboll då jag inte kunde välja till mellis och det var fasen gott, lite mäktigt, och mättande medan jag pysslar med lite annat innan matlagningen :)

Varit hos tandläkare på akuttid. Stod inte ut till slut 😅
Frukost och lunch var lättfil spädd med vatten och is som jag sprutade in med medicinspruta för att minimera risken att något skulle träffa tungan :cautious:
Fick direkt medicin :) Tandläkaren och receptionisten var så himla trevliga och kunniga att jag överväger att byta tandläkare...
Den här tandläkaren såg några grejer i munnen som tidigare tandläkare inte sagt något om.

Fick dessutom tid för återbesök som jag inte ens behöver betala.

Nu får medicinen gärna verka snabbt som attan så jag kan få det här ur vägen :up:

Var det svampinfektion?

Spenderade arbetsdagen inne på jobbkontoret och sen körde jag iväg för att hämta sambon, som lämnade in den andra bilen på service, och så åkte vi och handlade. Lämnade av sambon hos servicestället och körde hemåt. Var en hårsmån ifrån att bli påkörd/skrapad då mötande bil grenade lite väl mycket i en kurva :nailbiting: Finns inte så mycket marginaler på smala landsvägar och mitt hästsläp är dessutom extra brett, så jag låg redan ute på kanten.

Väl hemma så har jag jobbat lite till, lagat middag och ska strax köra iväg till träningen :)

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
67 210
Senast: tanten
·
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
403
Senast: zassoo
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer. 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
62 800
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
59 953

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka