Vad gör vi? Del CCXI

Köpte massa äpplen idag. Kollar igenom reklambladen för nästa vecka. Det blir definitivt inte lamm i påsk :D

Nöjd just nu. Jag tycker fortfarande inte om Kobo Sage, men eftersom min Aura dog :cry: så hade jag inget annat val. Usb kontakten slutade att fungera. Så fick trava iväg och köpa en Sage. Gillar inte att den är bredare pga knappar på sidan. Och sedan kunde jag inte synka med collections av böcker. Var på väg att hiva ut den genom fönstret men efter att mobilreader forumet återigen räddade mig så fungerar allt nu. Svaret var så självklart att det var som IKEA gubben, när jag väl fattade vad som behövde göras.

Och jag får erkänna att den är blixtsnabb jämfört med min Aura, nästan 27,000 böcker skickade till Sage på en dryg timme. Plus att skillnaden mellan 8 och 32GB är stor. Nu kan jag föra över i princip hela mitt calibre bibliotek förutom några enorma pdf filer :up:

Och det har var temperaturen ute pa framsidan av vart hus. I Celcius blir det 26.6*C och solen har stralat fran en klarbla himmel hela dagen.😎 Varen ar har!

IMG_0181.webp

Köpte massa äpplen idag. Kollar igenom reklambladen för nästa vecka. Det blir definitivt inte lamm i påsk :D

Nöjd just nu. Jag tycker fortfarande inte om Kobo Sage, men eftersom min Aura dog :cry: så hade jag inget annat val. Usb kontakten slutade att fungera. Så fick trava iväg och köpa en Sage. Gillar inte att den är bredare pga knappar på sidan. Och sedan kunde jag inte synka med collections av böcker. Var på väg att hiva ut den genom fönstret men efter att mobilreader forumet återigen räddade mig så fungerar allt nu. Svaret var så självklart att det var som IKEA gubben, när jag väl fattade vad som behövde göras.

Och jag får erkänna att den är blixtsnabb jämfört med min Aura, nästan 27,000 böcker skickade till Sage på en dryg timme. Plus att skillnaden mellan 8 och 32GB är stor. Nu kan jag föra över i princip hela mitt calibre bibliotek förutom några enorma pdf filer :up:
Vad i hela friden ska du med 27000 böcker till :confused: ???

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
67 061
Senast: tanten
·
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
403
Senast: zassoo
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer. 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
62 665
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
59 793

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka