Vad gör vi? Del CCVIII

Kan det hjälpa att tänka att det inte är du som ringer utan ditt jobb/din tjänst? Liksom att se dig som ett instrument nästan om du förstår hur jag menar.

Jag förstår att du tycker det är jobbigt dock för jag har lite samma.
Det hjälper oftast att tänka så. Jag får puls och blir lite panikig men när samtalet väl kommer igång går det bra, men i dag var det en himla stor spärr på att få det att funka alls.

Mitt knep är att göra en lapp. Skriv ner:
Presentation
Jag skulle vilja...

Det har hjälpt mig!
Det gör jag med. Har en "manus" lapp redo :D
I dag är dock en sådan dag när jag skulle behöva sitta i ett helt nedsläckt rum utan fönster och ladda i typ 30 minuter innan jag ens trycker på ringknappen. Sedan lägga på och ringa igen tills det lossnar. Tyvärr finns inte den möjligheten.

Det ska gå! Går det inte i dag får jag se till att ladda järnet och få till det i morgon.
Sjukt irriterande är det i alla fall :cautious:

Sedan är väl Zoegas alltid det dyraste kaffet? Jag köper aldrig Zoegas, utan det blir något av de andra märkena som kostar i alla fall ca 20 kr mindre. Akutella kaffepriser på Willys hemsida: Zoegas 78 kr och Löfbergs 55 kr den här veckan.
Är väl i samma prisklass som Arvid Nordqvist tror jag? Löfbergs tycker jag inte om, heller inte sambon. Han vill absolut ha zoegas. När vi träffades drack jag Gevalia men när vi flyttade ihop så gick jag över till zoegas, och nu tycker jag med om det bäst.

Det hjälper oftast att tänka så. Jag får puls och blir lite panikig men när samtalet väl kommer igång går det bra, men i dag var det en himla stor spärr på att få det att funka alls.

Det gör jag med. Har en "manus" lapp redo :D
I dag är dock en sådan dag när jag skulle behöva sitta i ett helt nedsläckt rum utan fönster och ladda i typ 30 minuter innan jag ens trycker på ringknappen. Sedan lägga på och ringa igen tills det lossnar. Tyvärr finns inte den möjligheten.

Det ska gå! Går det inte i dag får jag se till att ladda järnet och få till det i morgon.
Sjukt irriterande är det i alla fall :cautious:
Skit att det är en extra dålig dag idag då. Men Hejja Hejja dig det kommer gå så småningom <3

Skit att det är en extra dålig dag idag då. Men Hejja Hejja dig det kommer gå så småningom <3
Det tror jag med, nu har jag bestämt mig för att jag får släppa det där samtalet i dag. Har suttit och jagat upp mig för mycket redan så det är nog smidigare att ladda om och få till det i morgon i stället. :up:
Kan försöka tänka ut något ställe jag kan vara ensam på i morgon, kanske kan ringa från en toalett eller något 😅

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 795
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
55 563
Hundavel & Ras Jag har ingen vidare erfarenhet av katt i hemmet med husky mer än kort period med min katt Nisse, vilket inte fungerade. Jag hade...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
3 400
Senast: Mkb
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 117
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka