Vad gör vi? Del CCVIII

Det har varit en tung känslosam dag idag och morgondagen kommer sannolikt fortsätta på samma sätt. Örebro är i sorg och många är rädda. Jag måste försöka sova nu så jag är laddad för jobb i morgon.

Jag hittade de här i rabatten i morse!

Visa bifogad fil 161868

Sa ser mina ut forsta veckan i February de flesta ar :meh:

Daffodils klarar typ minus tio, minst. De slutar bara växa tills det blir varmt igen. :)

Jag visste nog det egentligen ... men ar sa besviken for att de ar sa himla sma annu. Men da vi haft den kallaste December, och flera veckor med minusgrader storre delen av dagen i January sa kan jag ju forsta att de sma kraken inte vill vaxa ... Men jag gillar det inte :cautious: :p

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 795
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
55 563
Hundavel & Ras Jag har ingen vidare erfarenhet av katt i hemmet med husky mer än kort period med min katt Nisse, vilket inte fungerade. Jag hade...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
3 400
Senast: Mkb
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 116
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka