Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Daffodils klarar typ minus tio, minst. De slutar bara växa tills det blir varmt igen.![]()
Sedan är väl Zoegas alltid det dyraste kaffet? Jag köper aldrig Zoegas, utan det blir något av de andra märkena som kostar i alla fall ca 20 kr mindre. Akutella kaffepriser på Willys hemsida: Zoegas 78 kr och Löfbergs 55 kr den här veckan.Vi passade på att handla före kvällsfodringen och fy fan vad dyrt kaffet är nu, 81 spänn för en förp. Zoegas Mezzo är verkligen rekord nu, inte klokt. Men katternas mjukmat (sheeba fresh &fine fisk är det de vill ha) hade ju sänkts en femma, man får vara glad för det.
Blev plötsligt lite ledsen. Tydligen är alla i arbetsgruppen utom jag med i ett projekt som i högsta grad påverkar våra arbetsuppgifter. Jag har inte ens fått info om projektet.. Fick syn på att det av en slump i en kollegas kalender. Jag brukar inte bry mig, men nu blev jag ledsen.
Jag känner mig utanför. De andra delar kontor och fikar för sig själva. Jag sitter i andra änden av korridoren och fikar med resten av kollegorna.
Borde ta upp det med chefen, men jag vill inte verka gnällig. Jag gillar att ha eget kontor, så på den punkten är jag nöjd. Men ändå..
Kan det hjälpa att tänka att det inte är du som ringer utan ditt jobb/din tjänst? Liksom att se dig som ett instrument nästan om du förstår hur jag menar.Försöker hitta modet att ringa ett samtal chefen bett mig göra.
Vet inte om det går i dag. Kanske om jag hade varit ensam på kontoret, men det är jag inte.
Jag får vänta tills jag blir ensam - men det kan ta flera dagar innan det händer och jag vill ju inte verka långsam...
Eller så slutar jag vara korkad och tro att ett telefonsamtal kan ta död på mig, men det har inte hjärnan några planer på.
Är så trött på telefonfobi.
Mitt knep är att göra en lapp. Skriv ner:Försöker hitta modet att ringa ett samtal chefen bett mig göra.
Vet inte om det går i dag. Kanske om jag hade varit ensam på kontoret, men det är jag inte.
Jag får vänta tills jag blir ensam - men det kan ta flera dagar innan det händer och jag vill ju inte verka långsam...
Eller så slutar jag vara korkad och tro att ett telefonsamtal kan ta död på mig, men det har inte hjärnan några planer på.
Är så trött på telefonfobi.