Vad gör vi? Del CCXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så fruktansvärt irriterande. Behövde byta sensor idag. Nu krånglar den nya. I vissa sändningar är det fler som bråkar. Den här säger avläsningsfel på mobilen och att jag måste applicera en ny sensor när jag kan läsa av den andra när jag använder min avläsare. Ger den ett försök till och sedan får jag byta till en ny och ringa Abbott på tisdag. Tack och lov var det första i den här sändningen så har fem kvar. Tur i oturen.

Det är omöjligt att ta sovmorgon.... Varit vaken sedan 5. Nåja, det blev iaf 5 timmar i sträck så det får duga.

Nu dricker jag kaffe i sängen med varm och gosig hund under täcket.

Ska ta en promenad snart och sedan avfärd mot stugan och häng med familj och vänner. Jag har verkligen sett framemot långhelg och att få umgås med nära och kära. Så mysigt.

Ligger och lyssnar på fåglarna och en fluga som vimsar runt. Som alltid när jag är här på min favoritplats på jorden har jag sovit som en stock.

Funderar på om jag ska bada innan eller efter frukost.

Honkatten började jama högt vid fyra i morse.
Hoppas inte att hon har stört grannarna.

Ska snart jogga och sen äta sushi (🙈) med päronen och se på V75.

Vaknade tidigt som vanligt men det gör inget eftersom i helgen ska jag ställa klockan på 04:45 för att hinna ut med hundarna före jobbet. De har fått sin morgonpromenad och alla fyrfotingar har fått mat. Själv äter jag frukost men tänker lägga mig en liten stund igen innan jag börjar göra i ordning det andra sovrummret och plocka ihop det nuvarande. Städa, slänga sopor och returer, tömma kattlådor och sedan hästarna och skogen för hundarna. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 139
Senast: tanten
·
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
411
Senast: zassoo
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer. 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
63 777
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 486

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka