Vad gör vi? Del CCXI

Druckit två koppar kaffe och ätit en macka.
Tittar på Över Atlanten. Sämsta säsongen tyvärr.
I eftermiddag sätter sig päronen på flyget hem.
Tiden har gått så fort.
Tycker att det är jobbigt när de flyger . (Och ja jag vet att det finns farligare saker men det hjälper inte)
Jobb 8-17:30 och sen ska jag åka och handla lite till dom.

Har tandläkartid kl 10, sedan får jag se vad jag gör med resten av dagen. Kanske borstar jag framsidan av huset så jag kan börja rödfärga sedan?

Lilla smarta shettisen rymde ur hagen igår kväll. När jag släppte ut nyss var det första hon gjorde att trava upp till platsen där hon rymt och spana på staketet. Hur sjutton kom hon ihåg det?? Men, klart, när man är ca 30 ponnyår har man hunnit klura ut mycket.... :) Jag förväntar mig att hon rymmer ut igen, om hon kan... 😜

Har tandläkartid kl 10, sedan får jag se vad jag gör med resten av dagen. Kanske borstar jag framsidan av huset så jag kan börja rödfärga sedan?

Lilla smarta shettisen rymde ur hagen igår kväll. När jag släppte ut nyss var det första hon gjorde att trava upp till platsen där hon rymt och spana på staketet. Hur sjutton kom hon ihåg det?? Men, klart, när man är ca 30 ponnyår har man hunnit klura ut mycket.... :) Jag förväntar mig att hon rymmer ut igen, om hon kan... 😜

Shettisar :p :rofl:

Det gör min fånghäst med. Hon springer alltid till samma ställe där hon kunnat ta sig ut. Sen går hon också längs staketet och känner av elen. Jag tror hon är en förväxt shettis. Hon kan också klä av sig täcken, gå mellan trådar i hagen och öppna hagen med handtag.

Yes! :)
En väldigt konstig sådan eftersom det är extremt sällsynt att få utan bakomliggande orsaker, så tandläkaren ville diskutera lite kring blodprover osv nästa gång vi sågs.

Ja, det var ju lite märkligt men det som är "bra" i det hela är att när en väl fått medicin så känns det bättre väldigt fort. I mitt fall vet jag/vården varför jag får svampinfektioner hela tiden, det är pga mina mediciner samt extremt torr hud och slemhinnor :)

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
67 258
Senast: tanten
·
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
405
Senast: zassoo
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer. 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
62 854
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 019

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka