Yes!
En väldigt konstig sådan eftersom det är extremt sällsynt att få utan bakomliggande orsaker, så tandläkaren ville diskutera lite kring blodprover osv nästa gång vi sågs.
Det ar tandlakaren du behover som standig tandlakare. Byt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Yes!
En väldigt konstig sådan eftersom det är extremt sällsynt att få utan bakomliggande orsaker, så tandläkaren ville diskutera lite kring blodprover osv nästa gång vi sågs.
Känner det med. Har aldrig blivit bemött så bra som just den här tandläkaren faktisktDet ar tandlakaren du behover som standig tandlakare. Byt!
Grattis på din dag!Idag fyller jag år och katten uppmärksammade det med att vara extra gosig nu på morgonen. Skulle ha ridit ut med en vän, men har bara lyckats sova några få timmar I natt så tänkte stanna hemma och vila och kanske göra våfflor till frukost lite senare![]()
Inte ens om du sätter ner foten och säger att du inte orkar hålla på med det här mer, så nu får det bli god man eller inget?Och ja, god man är en bra idé men det kommer hen aldrig gå med på.
Inte ens om du sätter ner foten och säger att du inte orkar hålla på med det här mer, så nu får det bli god man eller inget?
Jag förstår att det är väldigt besvärligt. Men kunde det inte funka med en god man som tar hand om det praktiska kring ekonomin och att du fortfarande är släktingens sociala kontakt? Så du får lite avlastning med en del av det praktiska?Nej, hen kommer bara att leva i ännu mer social misär, antingen blir hen LPT igen, eller så ligger hen död i sin lägenhet vilket är hens största skräck och varför det är så viktigt att jag som enda person håller kontakten med hen. Visst jag kan strunta i att försöka hjälpa hen och det blir mer och mer snurrigt, men jag kan inte bara titta på.
Jag förstår att det är väldigt besvärligt. Men kunde det inte funka med en god man som tar hand om det praktiska kring ekonomin och att du fortfarande är släktingens sociala kontakt? Så du får lite avlastning med en del av det praktiska?
Det är visst klippdag idag!Sitter hos frissan. Det är så otroligt mysigt att få kram och att hon minns mig efter 5 år! Nu har det dragit ut lite på tiden med kunden innan så hon är strax klar för mig![]()