Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det låter väl inte så konstigt om du slagit dig där?Jag kan inte ligga ner utan att det gör ont i sidan och ryggen
Men liksom varför..ja jag ramlade och slog sidan i räcket men ändå.
Ah, bra paminnelse om att min amerikanska chef troligen inte jobbar imorgon da. Sjalv har jag semester Tors, Fredag, sa det blir nog en lugn vecka for oss!
Hemma och varvar ner efter en fin sondag - har tvattat gardin, haft en jattebra pole-lektion, hamtat nya mugg-underlagg och fick inspiration till att kopa vinterblommor till balkongladan utanfor framdorren pa min nya lagenhet, de akte ratt ner i jorden och nu ar dar sa gront och farggrant!
Det ar nog ingen fara med din Amerikanska chef ... Vi har 11 "bank holidays" over hela USA ... men Veteran's Day, vilket intraffar pa Mondag, ar inte en av dem sa det ar alltsa Oregon som tyckte vi behovde en till ledig dag.
Jag är väldigt chokladsugen, men har ingen choklad och borde verkligen sova.Är oförskämt sugen på sushi. Jag har ingen sushi och kan inte skaffa det nu heller. Kanske skulle unna mig det i morgon istället
Det borde jag med, tänker varje dag att jag måste komma i säng i tid men det blir aldrig såJag är väldigt chokladsugen, men har ingen choklad och borde verkligen sova.
Jo men irriterandeDet låter väl inte så konstigt om du slagit dig där?