Vad jobbar du med, egentligen?

Jag skriver saker på en dator, sen skickar jag det jag skrivit till en maskin som kör med laser på plastskivor så att ytskiktet försvinner och det jag skrivit skärs sedan ut i små bitar.

Jag gör ganska många olika saker, men jag ser bland annat till att sådana som du, men framförallt dina chefer, inte utövar er makt på ett orättfärdigt sätt.
Då behöver du nog se till oss en gång till för vi klarar inte detta uppdraget. LVM var vi bra på, men vi suger på LVU. Personal kommer bli ännu mer skadade och kanske mista livet. Det tas så konstiga beslut som personal ska upprätthålla utan någon typ av riskbedömning eller säkerhet. Hos oss är det flera i personalen som jobbar med en anmälan till Arbetsmiljöverket.

De chefer som är kvar vill säga. Flera har ju slutat för att det är så jobbigt med alla hot.

Liknande trådar

Skola & Jobb En kollega till mig började jobba i våras och det funkar inte bra. Personen har helt enkelt för många skador på bussarna och nu är det...
Svar
10
· Visningar
698
Senast: Tuvstarr
·
Relationer Jag fick för ett par månader sedan veta, efter ett par år långt förhållande, att min partner inte vill ha barn. Jag har själv aldrig...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 555
Senast: Roheryn
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
1 896
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 210
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2