hur mycket surf gör man av med?

@ameo Tror tyvärr Hallon går på Telias nät . Men dubbelkolla! Borde stå på deras hemsida. Eller testa som @Lyan skrev.

Jag hittade ett paket hos hallon med kontantkort där routern ingick (bytte sen till abonnemang) Ingen bra kvalitet på router men väldigt billigt och vi hade den några år.

Comviq hade senior rabatt, sånt kan också vara värt att kolla på :) där fanns obegränsat för 249:- om man band i 24 månader (sen blev det dyrare, men då fick du router på köpet).

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 041
Senast: Kajsalisa
·
IT & mobiler Jag måste skaffa mig ett bredbandsabonnemang inför kommande flytt. Jag har bott senaste åren i "comhem-hus" och före det haft ett mobilt...
Svar
13
· Visningar
943
Senast: _Taggis_
·
IT & mobiler Ni som surfar mycket via mobilen, hur många GB gör ni av med på en månad? Har funderingar på att byta abonnemang och har i dagsläget...
Svar
13
· Visningar
821
Senast: Angel
·
Äldre Jag funderar på att köpa en smartphone, har aldrig haft någon. Men jag har ingen aning om hur mycket som är rimligt att ha i surf på...
Svar
9
· Visningar
1 308
Senast: nickan1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka