En bitTack! Jag behöver extra pengar så jag hoppar in! Är det långt att köra från skåne?
En bra bit
Så tja det lönar sig nog inte
Men tänk om det fanns tele portering vad mycket enklare allt skulle bli
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En bitTack! Jag behöver extra pengar så jag hoppar in! Är det långt att köra från skåne?
Äsch då. Men jag kanske kan stötta på distans?!En bit
En bra bit
Så tja det lönar sig nog inte
Men tänk om det fanns tele portering vad mycket enklare allt skulle bli
Ja! Jag har faktiskt på 90talet praoat på bibliotek i en hel vecka! Så det borde räknas som kompetens va?
Jag praoade en vecka på folktandvården i nian.Ja! Jag har faktiskt på 90talet praoat på bibliotek i en hel vecka! Så det borde räknas som kompetens va?
Jag har hört/läst att det där ställets arkitekt inspirerats av skärgårdens kobbar och blå hav. Jävligt stora fyrkantiga och bunkeraktiga kobbar.
Jag har hört/läst att det där ställets arkitekt inspirerats av skärgårdens kobbar och blå hav. Jävligt stora fyrkantiga och bunkeraktiga kobbar.
Ja, det är jag säker på! Hoppas ingen praoade en vecka på kirurgen bara..Jag praoade en vecka på folktandvården i nian.
Då måste jag ju nästan ha tandsköterskekompetens
Framkallade röntgenbilder på det gamla sättet med vätskor. Skitkul var det
Åh, fy så fruktansvärt fult och deprimerande....
Ja, det är jag säker på! Hoppas ingen praoade en vecka på kirurgen bara..
Ja, det är jag säker på! Hoppas ingen praoade en vecka på kirurgen bara..
Vi har solen här...Det ska vara sol idag. Jag är klart skeptisk
Nåja, det regnar ju iaf inte
Du skulle sagt du var rörmokareJag sökte jobb på kirurgen en gång!
Ngn studentikos utmaning
Skrev i ansökan att jag hade ett stort intresse för hobbykirurgi samt hade läst alla delar i serien Så funkar du”.
Fick inte jobbet men de mailade mig och tackade för min ansökan och sa att de skulle spara mina uppgifter och höra av sig om det dök upp ngt i framtiden.
Detta var 20 år sen. Undra när de kommer höra av sig? Borde inte vara helt kört va…?
Nej, de skulle ju höra av sig!Det perfekta har bara inte dykt upp ännu. Lovar.Jag sökte jobb på kirurgen en gång!
Ngn studentikos utmaning
Skrev i ansökan att jag hade ett stort intresse för hobbykirurgi samt hade läst alla delar i serien Så funkar du”.
Fick inte jobbet men de mailade mig och tackade för min ansökan och sa att de skulle spara mina uppgifter och höra av sig om det dök upp ngt i framtiden.
Detta var 20 år sen. Undra när de kommer höra av sig? Borde inte vara helt kört va…?