Men var förvarar du potatis om den kan bli grön??Jag hade en påse till. Som även den var grön.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men var förvarar du potatis om den kan bli grön??Jag hade en påse till. Som även den var grön.
Min blir inte grön men den groddar sig snabbt. Trots att jag förvarar den svalt i ett mörkt köksskåp.Men var förvarar du potatis om den kan bli grön??
Kylen här håller länge.Min blir inte grön men den groddar sig snabbt. Trots att jag förvarar den svalt i ett mörkt köksskåp.
Kan testa. Det roliga är att när man googlar får man ungefär lika många träffar på att det är bra att potatis förvaras i kylskåp och att det inte är bra...Kylen här håller länge.
Förvarar också i kylen.Kylen här håller länge.
Ska också jobba i eftermiddagPå väg till jobbet. Lördagsjobb står på agendan. Yay! Not...
Ska också jobba i eftermiddag
Hellre lördag än fredag alla gånger bäst är söndag
Du är välkommenJag vill också jobba!!
Jag vill också jobba!!
Tack! Jag behöver extra pengar så jag hoppar in! Är det långt att köra från skåne?Du är välkommen
Igår var vi två man kort
Inte ovanligt
Ja! Jag har faktiskt på 90talet praoat på bibliotek i en hel vecka! Så det borde räknas som kompetens va?Lördagspass som bibliotekarie kanske kan vara något? Say the word så vänder jag hemåt
Inhalerar div mediciner och fördriver tid på övervakningen på akuten. Knasig allergisk reaktion.