Nä men så det är ju nån regndimma och således blött ute så nu fungerar ju inte bredbandsskiten från Telenor nu igen.....Precis som tidigare I veckan....Irriterande.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä men så det är ju nån regndimma och således blött ute så nu fungerar ju inte bredbandsskiten från Telenor nu igen.....Precis som tidigare I veckan....Irriterande.
Här är det ofta liten Marodör som är orsaken till svajigt wifi :/Edit. Pinsamt. Kattens fel (han gömmer sig ofta bakom soffan där han varit och ruckat på kontakten till dosan).
Jag har slutat betala räkningar, det blev mycket enklare att låta bli (och låta banken sköta det hela).Jag blir alltid lite stressad med räkningarna i februari. Brukar ju betala de flesta med månadens lön. Räkningarna ska betalas den 28e och lönen kommer inte förrän idag, den 27e...Det SKA ju inte vara några problem, men för mig som tycker om att vara ute i god tid känns det lite tajt
!!
Sitter i telefonkö med arbetsförmedlingen, plats 48 till 12 gick på ca 20 minuter. Nu har jag varit på plats 12 i 10min och aaaaaaaaaaaaaa
Antar att du menar autogiro. Tycker det är ett otyg och vill inte ge fullmakt till banken att fritt gräva i min plånbok, så betalar gärna räkningarna med egen handkraft. Har ett gammalt avtal på autogiro och det går fel emellanåt och skapar onödig stress, med hot-mejl och hot-brev som följd.Jag har slutat betala räkningar, det blev mycket enklare att låta bli (och låta banken sköta det hela).![]()
Ja det är autogiro på allt, Swedbank har aldrig någonsin slarvat med en enda betalning någonsin så jag är fullt trygg med den banken, jag har varit kund hos dom när den senare uppköpta delen hette Föreningsbanken, alltså sen 80-talet.Antar att du menar autogiro. Tycker det är ett otyg och vill inte ge fullmakt till banken att fritt gräva i min plånbok, så betalar gärna räkningarna med egen handkraft. Har ett gammalt avtal på autogiro och det går fel emellanåt och skapar onödig stress, med hot-mejl och hot-brev som följd.
Har svårt att se hur det kan bli enklare? Det är ju inte svårt. Fakturorna kommer och man lägger in dom så att de dras på valt datum. I mitt fall alltid på lönedagen. Skulle inte vilja ge uppdraget till banken.Jag har slutat betala räkningar, det blev mycket enklare att låta bli (och låta banken sköta det hela).![]()
Ja det är autogiro på allt, Swedbank har aldrig någonsin slarvat med en enda betalning någonsin så jag är fullt trygg med den banken, jag har varit kund hos dom när den senare uppköpta delen hette Föreningsbanken, alltså sen 80-talet.
Handlar jag på nätet hanterar PayPal alla transaktioner eftersom kortet är kopplat till deras system och det har heller aldrig krånglat.