Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppsan!
Sidan kunde inte hittas
Jag har alltid ridit barbacka av den enkla anledningen att jag aldrig haft en sadel,,,, eller ett träns,,, naturligtvis inget spö heller. Möjligen grimma och dubbla grimskaft fast oftast ingenting, man ska inte krångla till allt så förbaskat.Det där med att rida barbacka när hästen fäller. Älskar ju barbackaridning men lite ömt i ljumskarna idag
, en kort stund bara då ridbanan kändes ganska tung så skrittade av ett stycke längs grusvägen avslutningsvis och bara njöt av naturen och att sitta på hästryggen kravlöst och bara vara
.
Kopplat av en stund i soffan med mellis och en mugg cappuccino, blev änna seg. Men slängt ihop en solgul kyckling som ska in i ugnen strax. Ut och natta kaninerna och så in och börja koka ris till kycklingen.
Nä lite mer är det ffs! Men ett riktigt göteborskt regn snett nerifrån är det få saker som slår i otrevlighet faktisktDu menar tre dagar per år alltså?![]()
![]()
Horisontell blötsnö i Karlshamn.Nä lite mer är det ffs! Men ett riktigt göteborskt regn snett nerifrån är det få saker som slår i otrevlighet faktiskt
Det var länge sen jag övergav Burger King, sågspån att pressa burgare av har jag själv om jag skulle bli sugen för dom var torra som sågspån och smakade knappt nånting, jag har inte varit där på flera år och Donken kan man inte gå till för det stället använder ungjä,,,,,, som ungdomsgård och personalen törs inte säga ifrån då dom blivit hotade och förföljda. Välkommen till Lilla Landet Mellanmjölk där allt, precis allt, är okej.Hemma. Lång och utmattande dag. Det blev burger king, men hjälp vad äckligt det varde har tydligen tagit bort big whooper och ersatt det med något äckligt där man dessutom måste lägga till allt man vill ha och betala extra för det - tomater, lök, sallad osv. Dessutom extrem greedflation. Mycket liten var hamburgaren, lökringarna var sega och äckliga. Never bäver säger jag.