Vad gör vi? Del CCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Argumenterar på ett annat forum att skälet till att unga män drar sig höger till extrem högern inte är att 'alla' säger att de är scum of the earth.
 
Kaosnatt. Eller ja, sonen gjorde morgon vid 3. Mår redan illa av trötthet så det blir en kul dag idag. 🫠
Dricker jordgubbste (från Arvid Nordqvist) och det är magiskt gott. Blåbärsteet också! 😍

Ska posta paket innan jobbet och måste försöka komma ihåg matlåda idag. 🙈
 
En ny arbetsvecka nu. Är rätt pigg trots lite sömn. Men det var mysigt att krypa ner i en renbäddad säng! :D Inte lika mysigt att krypa ur den så här okristligt tidigt... :meh: Spionen håller med och var alldeles sovevarm och gäspig för en gångs skull och förvånad över att det var morgon :D Tror mörkret så länge gör honom mindre morgonpigg.
 
Startar med jobb hemifrån. Ska sedan iväg och lämna hundar hos svärmor och dra vidare till jobbet.

Jag är rejält trött. Har så fruktansvärt svårt för att sova på nätterna. Somnar kanske vid 10 vaknar första gången vid 11 och så rullar det på. Vid 5-6 brukar jag vara så slut så då sover jag som bäst fram till 7. Ohållbart men vet ej heller vad jag ska göra åt det.
Gul varning idag. Blåst som hejsan inatt men nu verkar det knappt röra sig här.

Nope bara ta tag i dagen. Måndagsmötena är helt ok. Kul att få prata med mina kollegor som är lite utspridda överallt
 
Råkade visst reta upp en icke seriös "bilskrotare" som flera gånger lagt in i flödet här i vårat lokala flöde att han hämtar bilar gratis som ska skrotas, jag skrev bara att vår lokala auktoriserade skrot hämtar också gratis, dessutom får man bra betalt för sin gamla bil och då blev han fly förbannad och kallade mig för både det ena och det andra. :laugh: Han har ett fejknamn men är inte speciellt smart så det var enkelt att kolla upp vem han var, han har ingen auktoriserad skrot utan håller till ute i skogen i ett fallfärdigt ruckel så min bekanting som jobbar på miljömyndigheten tackade för tipset. :devil:
Bara för att man bor på vishan betyder inte att man är helt tappad. ;)
 
Varit med varulven till veterinären och fått en spruta när vi ändå är i nere i krokarna. Någon hade gått upp ett kilo, men samma någon åt upp kattmaten igår och tömde även påsen med torrfoder som skulle räck tills idag så jag fick akut åka och köpa en liten påse igår kväll så de inte skulle gå hungriga. Passade även på att köpa några glitterbollar till lille Skrutt men de får han först i morgon så de är nerpackade redan.
 
Väntar på att Iprenet ska få högra bakbenet att fungera, jag har drabbats av "snapping hip" dvs. att en sena knäpper över nån annan del så pass att det hörs och startar en inflammation, det kan ju vara början till artros också för det kommer och går med smärta och lite stelhet från höften och ner i knät. Dags att ringa nödslakten snart.:mad:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp! Jag har stopp i båda öronen och får inte bort det. Hör knappt någonting och jag börjar universitet i morgon! Vad gör jag? Har...
Svar
5
· Visningar
601
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 843
Senast: Scata
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 868
Senast: Inte_Ung
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 075
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp