Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet varför jag inte köper parfymer. De har blivit galet dyra och jag har inte råd med att lägga så mycket pengar på sådana saker.funderar på att köpa en parfym. men vet inte varför jag inte gör det
funderar på att köpa en parfym. men vet inte varför jag inte gör det
Jag är tvärtom, om jag hör en pod med AI-röst så kan jag inte lyssna - min hjärna blir skrynklig och får krupp och allergi på samma gång, aaaaaaaaahhhhhhhhJag har lyssnat pa nagra "pods" med berattelser av olika AI roster ... De.ar.sa.fantastiskt.daliga ... Jag har dock kommit pa hur Jag kan utnyttja det.Den 8-ariga sondottern ar lite osaker pa om hon verkligen behover anvanda comman, eller punkter till pauser nar hon laser.
AI ar inte alls saker pa hur de anvands heller ... "He saw a ... young man" eller kanske "I ... assure you it is correct" Var och varannan mening har den har typen av konstiga pauser och allt for ofta glommer AI att gora en paus vid punktuation. Det hela driver mig till vansinneoch inte hjalper det att det ar ordentligt daliga "stories" ocksa. Men jag kan inte sluta lyssna
Det ar fascinerande vad hjarnan kan komma pa.
![]()
Så nu köpte jag den! Tack!Slå till! Du kan ju alltid sälja den om du upptäcker att doften inte riktigt passar.
Snöblandat regn låter inte skoj, men jag hade GÄRNA tagit lite regn här. Molnigt och ruggigt, men regnar det gör det inte...Regnet slog just över till snöblandat regn... #hataaprilväder
krya på digSovit några timmar, har feber. Ska försöka orka ta en dusch för att känna mig lite fräschare. Sen blir det sängen igen, hostar fortfarande mycket.
Jag är tvärtom, om jag hör en pod med AI-röst så kan jag inte lyssna - min hjärna blir skrynklig och får krupp och allergi på samma gång, aaaaaaaaahhhhhhhh
![]()