Vad är du ensam om att göra? *confessions*

Har fått pikat mer än en gång att jag skriver med fingret i luften. Märker det ibland själv, men det är mest min äldsta lillasyster som alltid ser det :meh: :cautious: Det är ord, namn etc som kommer i samtal eller när jag ser film/serier.

Jag misstänker att jag är ensam om att digitalisera stamböckerna och sammanföra information från olika håll. Främst är det slutmätningar på ponny som finns i tdb medan stam och annan info finns i tryckta stamböcker och/eller blå basen. Men även färg-DNA på alla individer.

Har fått pikat mer än en gång att jag skriver med fingret i luften. Märker det ibland själv, men det är mest min äldsta lillasyster som alltid ser det :meh: :cautious: Det är ord, namn etc som kommer i samtal eller när jag ser film/serier.
När jag ska stava något högt för mig själv eller någon annan gör jag likadant 😁

Jag misstänker att jag är ensam om att digitalisera stamböckerna och sammanföra information från olika håll. Främst är det slutmätningar på ponny som finns i tdb medan stam och annan info finns i tryckta stamböcker och/eller blå basen. Men även färg-DNA på alla individer.

Tyvärr, du är inte ensam. :D

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 273
Hästvård Hej. Är det någon fler som har häst med artros i halskotpelaren? Givetvis har vi kollat upp detta och fått en diagnos och fört en...
Svar
6
· Visningar
533
Senast: Lavinia
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 116
Senast: Twihard
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 618
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hur får vi fler starter på klubbtävlingar?
  • Atletix
  • Födda -21
Tillbaka