Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spännande... Hur kommer det sig att det blev just newcastle du gillar ?Beror på. Jag ska kolla på Newcastle FC parad genom Newcastle om en timme. Tror inte det är särskilt många svenskar som kommer göra det.
Spännande... Hur kommer det sig att det blev just newcastle du gillar ?
När jag ska stava något högt för mig själv eller någon annan gör jag likadantHar fått pikat mer än en gång att jag skriver med fingret i luften. Märker det ibland själv, men det är mest min äldsta lillasyster som alltid ser det![]()
Det är ord, namn etc som kommer i samtal eller när jag ser film/serier.
Jag misstänker att jag är ensam om att digitalisera stamböckerna och sammanföra information från olika håll. Främst är det slutmätningar på ponny som finns i tdb medan stam och annan info finns i tryckta stamböcker och/eller blå basen. Men även färg-DNA på alla individer.
Jag "viftar på svansen". Det gör dock dottern också.Jag gör en liten dans med axlarna när jag tar första tuggan av något riktigt gott![]()
Det gör jag medJag gör en liten dans med axlarna när jag tar första tuggan av något riktigt gott![]()