Gör någon annan det här?

Om jag häller upp saker, t.ex mediciner, och det kommer för mycket brukar jag vara noga med att lägga tillbaka den som kom sist. Jag har någon idé om att den som kom först vill användas först och det betyder otur att lägga tillbaka fel. Men ibland lägger jag tillbaka fel i ren protest mot mina idéer 😏

Sådär gör jag med, om jag ligger på sidan. Det skeva är då att sidan som inte är neråt och jag alltså inte vinklar så, den andra brukar ligga över höften eller liknande är den som domnar bort. Slår aldrig fel heller utan vaknar av att det sticker.

Sover jag däremot på rygg så har jag händerna på täcket och knäppta över bröstet, sambon tycker jag ser ut som ett lik lagt tillrätta

Låter som tvärt emot mig då. Jag ligger ofta(st) med armarna över huvudet. Förr brukade maken dra ner dem för han har tyckte det såg så obekvämt ut 😅 men det har han slutat med.

Om jag häller upp saker, t.ex mediciner, och det kommer för mycket brukar jag vara noga med att lägga tillbaka den som kom sist. Jag har någon idé om att den som kom först vill användas först och det betyder otur att lägga tillbaka fel. Men ibland lägger jag tillbaka fel i ren protest mot mina idéer 😏
Haha, jag också, i bägge beteendena! Samma sak med t.ex. för många av en bokstav i ett ord, den som kom först är den som ska stanna 🙃

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter julen köpte jag årets julklapp – ett aktivitetsarmband – i julklapp till mig själv. Jag tyckte att det verkade vara en lite kul...
Svar
0
· Visningar
416
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Utan att gå in på alla detaljer - jag funderar på att ev försöka ta tag i min vikt. Men jag har många kilon som ska bort, det handlar...
65 66 67
Svar
1 321
· Visningar
169 985
Senast: gul_zebra
·
Hästvård Nu är det något igen... Min häst (f. 2000, ganska sparsamt tagen) har varit halt lääänge. Hon kändes lite ofräsch i juni, kollades av...
Svar
3
· Visningar
1 463
Senast: majola
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka