Kollar film på nån suspekt app
Ska nog byta
Snart ut med hundarna igen.
Nu är det 8 dagar av ledigt och det är så behövligt
Ska nog byta
Snart ut med hundarna igen.
Nu är det 8 dagar av ledigt och det är så behövligt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska ta tag i mina dahlior när jag kommer hem.om en vecka. Tror jag planterar min ute direkt i år.Roat mig med att börja planta dahlior och behövde en paus. Hungrig är jag också så jag borde nog släppa buke och fixa till lite frukost.
Hur gör du den?Gjort tomatoch basilikasoppa och ätit till lunch, mycket gott.
Nu ska jag nog ta och väva en stund.
Det är snart mitt på dagen och jag har bara varit utomhus i typ tio minuter när jag morgonkissade hunden.
Det är 4 grader och regn.
Borde gå till pannrumet och elda. Men inte ens det förmår jag mig till. Tar på förskinnstofflorna och en extra tröja istället
Steker finhackad lök, sedan her jag i lite pressad vitlök och steker lite till. Her i två burkar muttis krossade tomater, 3 dl vatten och 1 matsked buljon. Öser sedan på med fryst och hackad basilika och knappt en tesked socker.Hur gör du den?
Låter fantastiskt! Tack!Steker finhackad lök, sedan her jag i lite pressad vitlök och steker lite till. Her i två burkar muttis krossade tomater, 3 dl vatten och 1 matsked buljon. Öser sedan på med fryst och hackad basilika och knappt en tesked socker.
Serveras med hsvrefraich, rostade solrosfrön och bröd.