Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sådant kan vara hur destruktivt som helst.-Att man ser varandra som en enhet betyder inte att den ena eller den andra inte har ansvar för sitt sig själv. En del par jag känner är verkligen en enhet, håller ihop i vått o torrt, försvarar varandra om det är något osv och det är så vackert. Vägen dit kan vara lång.
HON som är nära utbrändhet och depression, vad ska hon göra då? Hur ska han stötta henne, eftersom de är en enhet menar jag.Har du läst allt ts skrivit? Hennes man är delvis utbränd och sover kopiöst mycket om han får. Hushållsnära tjänster skulle ta hans del av hushållsarbetet så att han kan sova med gott samvete, eller gå ut och leka med sonen eller något annat som ger ny energi.
Där har du en poäng för det låter som om han tror att hon är starkare än honom fast det kanske hon inte är.HON som är nära utbrändhet och depression, vad ska hon göra då? Hur ska han stötta henne, eftersom de är en enhet menar jag.
Du har aldrig hört talas om strategisk inkompetens?Där har du en poäng för det låter som om han tror att hon är starkare än honom fast det kanske hon inte är.
Nej det låter som om han anser att han för att han har en skinnlapp+ en påse mellan benen anser att hans "partner" (läs hushållerska) måste ta ansvar för hans liv och sköta om honom. Den här karln vill inte ha en partner han vill ha en personlig assistent.Där har du en poäng för det låter som om han tror att hon är starkare än honom fast det kanske hon inte är.
Som dessutom gärna ställer upp på tillfredställer honom sexuellt.Nej det låter som om han anser att han för att han har en skinnlapp+ en påse mellan benen anser att hans "partner" (läs hushållerska) måste ta ansvar för hans liv och sköta om honom. Den här karln vill inte ha en partner han vill ha en personlig assistent.