Separera med barn

Har du läst allt ts skrivit? Hennes man är delvis utbränd och sover kopiöst mycket om han får. Hushållsnära tjänster skulle ta hans del av hushållsarbetet så att han kan sova med gott samvete, eller gå ut och leka med sonen eller något annat som ger ny energi.
HON som är nära utbrändhet och depression, vad ska hon göra då? Hur ska han stötta henne, eftersom de är en enhet menar jag.

Där har du en poäng för det låter som om han tror att hon är starkare än honom fast det kanske hon inte är.
Nej det låter som om han anser att han för att han har en skinnlapp+ en påse mellan benen anser att hans "partner" (läs hushållerska) måste ta ansvar för hans liv och sköta om honom. Den här karln vill inte ha en partner han vill ha en personlig assistent.

Liknande trådar

Relationer Jag fick för ett par månader sedan veta, efter ett par år långt förhållande, att min partner inte vill ha barn. Jag har själv aldrig...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 403
Senast: Roheryn
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 118
Senast: gullviva
·
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
6 711
Senast: Mirre
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 323
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar