Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det ändå snart dags att köpa nya så, men är det bara nåt som gått rätt igenom utan allt för mycket kordskada då lagar man. Jag har pluggat flera däck (ja jag gör sånt också) och dom håller lika bra efteråt men som sagt, däck som ändå snart är dags att byta eller börjar få torrsprickor invid fälgkorden är meningslösa att laga, det är bara bortkastade pengar.Det beror väl på skicket på däcket?
Den uppfattningen jag har fått av @NixehenÄr det ändå snart dags att köpa nya så, men är det bara nåt som gått rätt igenom utan allt för mycket kordskada då lagar man. Jag har pluggat flera däck (ja jag gör sånt också) och dom håller lika bra efteråt men som sagt, däck som ändå snart är dags att byta eller börjar få torrsprickor invid fälgkorden är meningslösa att laga, det är bara bortkastade pengar.
Ska ta en promenad. Det är ljuvlig luft ute och jag är nästan pigg.
Men åh, så kul att höra! Tack för "uppdateringen" om räven!Vi får så mycket kommentarer om räven du virkade till oss! Du borde ha ett gäng olika djur dom du tillverkar och säljer