Vad gör vi? Del CCXII

Fy så vimmelkantig av att ha förlorat vätska, ska smutta på ett glas vätskeersättning och ber till högre makter att jag får behålla det. Få vinterkräksjuka lär väl ta bort eventuellt pluss på vågen efter allt gott under påskhelgen 😝, får försöka se det positiva i allt 😆

Hemkommen från vetten. Nu har jag ett städhus att göra men det tar bara ett par timmar, sedan är jag ledig för dagen!
Vädret är strålande så jag ska påta lite i trädgården tror jag bestämt.

Jag tog också med ett fasanägg till veterinärkliniken, det var mycket ooohande och aaahande. :D Personalen är så himla söta och har ju varit med på resan sedan fåglarna kläcktes. :love: Alla hotellets djur är reggade hos dem.

Liknande trådar

Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 487
Senast: manda
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 747
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 630
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 801
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Alternativ till försäkring
  • Radar utomhus