Vad gör vi? Del CCXII

Fick en påminnelsefaktura från förvaltaren att jag inte betalat avgiften på min BR. Har det på e-faktura och såg att pengarna dragits den 31 mars. Betalade naturligtvis omedelbart och fick en e-faktura på 0 kr. När jag ringde så visade det sig att det var fel ocr på marsavgiften och att jag då betalt februari två gånger :confused: Sedan fick jag en e-faktura på 0kr. Ringde förvaltaren som bekräftade att jag redan betalat april och kunde strunta i 0 fakturan. Mysko. Jag har aldrig kollat ocr nummret och har dessutom ingenting att jämföra det med.

Nu hoppas jag att det ordnar upp sig och maj faktura har rätt ocr nummer. Det har alltid funkat perfekt innan.

Liknande trådar

Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 487
Senast: manda
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 747
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 630
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 801
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka