Kastrera tik med titthål

kamomillo

Trådstartare
Finns det någon klinik i över delen av Sverige, typ ovanför Stockholm som kastrerar tikar med titthål??
Sitter och söker på nätet, men de är svårt att hitta tycker jag.

*Jenny *

Finns det någon klinik i över delen av Sverige, typ ovanför Stockholm som kastrerar tikar med titthål??
Sitter och söker på nätet, men de är svårt att hitta tycker jag.

*Jenny *
Nej är ganska säker på att det inte finns.
Vi som erbjuder titthålskastrering har många som åker flera timmar för att komma till oss, både söderifrån, västerifrån och norrifrån (Stockholm).

Nej är ganska säker på att det inte finns.
Vi som erbjuder titthålskastrering har många som åker flera timmar för att komma till oss, både söderifrån, västerifrån och norrifrån (Stockholm).
Aj då! Hade hoppats att de fanns närmare än Stockholm. Östersund har gjort det.. har jag hört.men jag hittar inget aktuell när jag söker.

* Jenny *

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har funderingar om jag ska kastrera min 2-åriga storpudel. Jag är fullt medveten om att kastrering inte nödvändigtvis är en lösning... 2
Svar
22
· Visningar
2 073
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Jag flyttade tillbaka från Storbritannien till Sverige i Oktober i år, och tog då med mig mina två hundar: 1 okastrerad hane, border...
Svar
5
· Visningar
1 264
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
740
Senast: WildWilma
·
Hundavel & Ras Hej! Vill gärna få tips på bra gårds och stallhund i behändigt format typ knähög . Vi har alltid haft jaktlabrador, först två tikar nu...
Svar
6
· Visningar
1 209
Senast: Wenniz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka