Sover, smuttar låååååångsamt på vätskeersättning, fått behålla det. Men fortfarande magsmärta och rätt hög feber.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis förresten till att Ovie slog Gretzkys 'omöjliga' antal mål.
Ett glas under 10 timmar, så är givetvis fortfarande ökentorr i truten, skulle vilja vräka i mig stooora klunkar vatten men då kommer det upp igen, hållt sig nu faktiskt. Får bara ta vatten i munnen och spotta ut igen. Precis fått hem blåbärssoppa och sockerdricka- det sistnämnda dricker jag väldigt sällan då det är så starkt förknippat med spysjukedricka för mig...Ont i kroppen av febern; ländrygg, bäcken o knän blir alltid värst...Nähä nött säng heeela dan, kanske skulle förflytta mig till soffan och fortsätta nöta där istället....Fy så vimmelkantig av att ha förlorat vätska, ska smutta på ett glas vätskeersättning och ber till högre makter att jag får behålla det. Få vinterkräksjuka lär väl ta bort eventuellt pluss på vågen efter allt gott under påskhelgen, får försöka se det positiva i allt
![]()