Vad gör vi? Del CCX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ätit frukost med vän och sen joggat. I lä är det härligt men fy f vad det blåser på en del ställen. När ska det ge sig?
IMG_3497.webp

Är hemma hos sambons mor för att fika och äta lite middag. Hon har varit på resa och köpt med sig presenter hem. Jag fick en liten Kånken-väska som är som en handväska ungefär. Helt perfekt, för jag behöver verkligen en ny handväska och den här är ju superpraktisk med massor av förvaring osv. Hon är väldigt duktig på att köpa presenter till mig :love:

Är hemma hos sambons mor för att fika och äta lite middag. Hon har varit på resa och köpt med sig presenter hem. Jag fick en liten Kånken-väska som är som en handväska ungefär. Helt perfekt, för jag behöver verkligen en ny handväska och den här är ju superpraktisk med massor av förvaring osv. Hon är väldigt duktig på att köpa presenter till mig :love:
Den är min bästa handväska, så satans bra!

Jag är en idiot, tog fel dag och nu ligger tvätten plaskplöt eftersom jag hunnit slänga in den i maskinen. Orkade inte släpa upp den utan den får ligga i tvättstugan tills imorgon. La ett skyddande lager mellan jeansen och lakanen om det skulle blöda, men tror inte det gör det. Suck och stön :banghead:

Varit på promenad i solen (eller mest suttit i solen och ätit grillad macka och druckit cava, men det var en del av en promenad :D ).

Sen hem, sol på balkongen, nu soffa och F1.
Får se vad mitt ansikte säger om denna grillning imorgon.

Ikväll ska jag göra chili cheese fries för första gången på flera år :d

Var på visning för huset jag var sugen på tidigare idag. Ostädat och luktade både djur och fukt trots vidöppen ytterdörr, så vi gick ett varv för syns skull och åkte sen hem igen 🙈 Synd, men huset kändes inte alls lika intressant som det såg ut i annonsen även utan lukten. Tror inte storleken heller stämde överens med vad som annonserades 👎 skrämmande ofta jag upplever det på visningar av mindre hus tyvärr.

Åt ett äpple och lite rostade mackor till lunch och nu mår jag illa och har huvudvärk. Uppenbarligen ska jag inte äta något till lunch. Eller iaf bara en frukt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi är i fältkontoret och kisse har tom egen säng. Låång kisse! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
59 505
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
56 494
Samhälle Är det verkligen så att alla är lika värda? Är till exempel Saddam Hussein lika mycket värd för dig som till exempel dina föräldrar? 2 3
Svar
41
· Visningar
498
Senast: MJLee
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
58 474
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka