Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har brutit lilltån på höger fot två gånger och vänster fot en gång. Tejpade bara ihop lilltån med den andra tån. Var dum och hoppade inte på kryckor pga "hade inte tid". Ena foten klarade det jättebra och den andra har jag nog fått artros i. Tog väl någon månad innan det slutade göra ont.Hur länge tog det tills eländet läktes?
Jag skadade knäet när jag bodde i Ua. Dansade omkull, blev pådansade mitt i en snurr. Knäet gick åt skogen.Men du är ju skadad just nu!
Bättre att använd magväska eller ryggsäck under en tid, så det finns händer armar till kryckorna.
Helt felPå vristen?
Okunnig tant undrar om du menar det eller skrev fel.
/tant som inte fattar så mycket om den moderna världen
Vad blev det?Hämtat ut och startat upp nya löparklockan. Den är så fin! Tänk att den ska sitta där på vristen 24/7, 365 dagar om året i nästa 6 åren. Undrar hur många PB vi ska göra, hur många lopp vi ska göra, var vi ska åka i världen och vilka fantastiska träningspass vi kommer göra?
Den är så mycket smidigare och lättare jämfört med den andra. Helt utan att tappa hållbarhet! Händer mycket i tekniken på 6 år
![]()