Vad gör vi? Del CCX

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
đŸ’Ș
Min ponny pĂ„ 143 vĂ€gde 450-460 nĂ€r han var i bĂ€st form. Samma som en kompis arab pĂ„ 164. 😅

NÀr mitt SVB kom till mig var ponnyns sadel typ 1,5 dm minst för vid för honom.
Han har dock bĂ„de vĂ€xt och blivit 🐳 sen dess. 😅
Ambres vĂ€gde 520 nĂ€r vi var in pĂ„ samma sak för 1Âœ Ă„r sen, han Ă€r en swb pĂ„ 160 cm. Stig Ă€r en maxad ponny, 148 cm :D

Församlingsassistenten fixar ju inga ackord utom D pÄ gitarr sÄ jag hotade med dess eller diss och dÄ hotade hon med detta. :laugh:

31531450_2166171530074583_1754549794602221568_n.jpg

đŸŽ¶ 24 years just waiting for a chance ... I cannot stop :cautious: 👿

Ska kravla mig upp och ivÀg för att köpa hundmat innan jobbet. Kommer inte kunna handla det efter operationen sÄ mÄste förbereda sÄ mycket som möjligt nu och fram till och med mÄndag, sen fÄr jag inte stödja pÄ min gipsade fot i tvÄ veckor och sedan ortos igen. FÄr se om jag fÄr gÄ pÄ den. :down:

Var och handlade mer medicin. Orkade inte ta med kryckorna och det var nog inte vÀrldens bÀsta idé för nu gör foten riktigt ont. Men det Àr fasiken nÀstan omöjligt att ha med mig min kiondo och anvÀnda kryckor samtidigt. SÀtter mitt hopp till den nya skon, men antar att jag ÀndÄ mÄste anvÀnda kryckor?
Men du Àr ju skadad just nu!

BÀttre att anvÀnd magvÀska eller ryggsÀck under en tid, sÄ det finns hÀnder armar till kryckorna.

đŸŽ¶ 24 years just waiting for a chance ... I cannot stop :cautious: 👿
Jag har ju lyckats bli en av kantorernas "svarta fÄr" redan, hon hatar dansbandsmusik och jag drog av "GrÄt inga tÄrar mer för min skull" nÀr hon klev in i kyrkan, ibland gÄr det bara inte att lÄta bli. :angel::p:bag: Stackars vaktisen skrattade sÄ hon grÀt Ät kantorns reaktion,,,,,och jag lÄste in mig pÄ orgellÀktaren.:D

Det dÀr har jag fÄtt igen för mÄnga gÄnger och jag kommer att fÄ Àta upp det till min död lovade hon.:laugh:

Ska kravla mig upp och ivÀg för att köpa hundmat innan jobbet. Kommer inte kunna handla det efter operationen sÄ mÄste förbereda sÄ mycket som möjligt nu och fram till och med mÄndag, sen fÄr jag inte stödja pÄ min gipsade fot i tvÄ veckor och sedan ortos igen. FÄr se om jag fÄr gÄ pÄ den. :down:
Jag hÄller tummarna.

Varvar ner med en kopp te och lite kakor efter en mycket lyckad kvĂ€ll dĂ„ jag först mötte upp laget i crossfit-tĂ€vlingen jag ska vara med i nĂ€sta vecka, och sedan fortsatte till en bekants 30-Ă„rsfest. Jag hade verkligen inte lust att gĂ„ pĂ„ festen egentligen, det Ă€r en person jag inte kĂ€nner sĂ€rskilt vĂ€l och jag var egentligen mest dĂ€r som moraliskt stöd för en annan vĂ€n som inte kĂ€nde nĂ„gon annan som skulle gĂ„. Men istĂ€llet blev det jag som stannade kvar lĂ€ngst och fick en ny kompis i form av en supertrevlig amerikansk-tysk tjej, vi fann verkligen varandra och har redan bokat in en trĂ€ff nĂ€sta vecka 😃

UpptÀckte nÀr jag tog ut tvÀtten ur maskinen att jag glömt toapapper i fickan pÄ cykeljackan, samtliga mina cykelbyxor och min cykeljacka har nu den svarta fleeceinsidan och Àven utsidan tÀckta av ett vitt pappersludd :(

Men det försvinner nog efterhand :)
ÅÄÄh, det Àr det vÀrsta!
Jag fick ett sÄdant pÄslakan för nÄgon dag sedan pÄ jobbet (hotellet hyr sÀnglinne frÄn en större firma) och fick stÀda om hela jÀvla rummet eftersom jag inte insÄg problemet förrÀn jag vrÀngt elÀndet pÄ tÀcket.

Then Sally called back and asked how I felt
And she said "I know how to help
Get over Alice"
She said "Now Alice is gone, but I'm still here
You know I've been waitin' for twenty-four years"
And the big limousine disappeared

....

Twenty-four years just waitin' for a chance
To tell her how I feel and maybe get a second glance
But I'll never get used to not living next door to Alice
đŸ˜«đŸ€Ź I cannot stop :bag:

Then Sally called back and asked how I felt
And she said "I know how to help
Get over Alice"
She said "Now Alice is gone, but I'm still here
You know I've been waitin' for twenty-four years"
And the big limousine disappeared

....

Twenty-four years just waitin' for a chance
To tell her how I feel and maybe get a second glance
But I'll never get used to not living next door to Alice
đŸ˜«đŸ€Ź I cannot stop :bag:
Inte jag heller nu

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

• LĂ„st
Tjatter Vi Àr i fÀltkontoret och kisse har tom egen sÀng. LÄÄng kisse! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
59 539
  • LĂ„st
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag frÄn thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
56 518
SamhĂ€lle Är det verkligen sĂ„ att alla Ă€r lika vĂ€rda? Är till exempel Saddam Hussein lika mycket vĂ€rd för dig som till exempel dina förĂ€ldrar? 2 3
Svar
41
· Visningar
551
Senast: MJLee
·
  • LĂ„st
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt pÄ morgonen ÀndÄ. Hon mÄste ju patrullera Àgorna! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
58 515
Senast: KrÄlus
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Tillbaka