Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha, jag trodde du menade att jag skulle riskera artros utan kryckor (läste lite slarvigt). Jo den heter Cam Walker Ortos. Googlade ochAllt det här för en lilltå!
En krycka är bättre än ingen tror jagVar och handlade mer medicin. Orkade inte ta med kryckorna och det var nog inte världens bästa idé för nu gör foten riktigt ont. Men det är fasiken nästan omöjligt att ha med mig min kiondo och använda kryckor samtidigt. Sätter mitt hopp till den nya skon, men antar att jag ändå måste använda kryckor?
Ett tips ryggsäck och byggbälte/väst så får man med sig saker med kryckor.Var och handlade mer medicin. Orkade inte ta med kryckorna och det var nog inte världens bästa idé för nu gör foten riktigt ont.
Slösurfade lite och snubblade över denna pärla i lokala gruppen:
Visa bifogad fil 164211
Hjälpsamt svar ^^
Det är ju så himla olika hur man bor och hur topografin ser ut, jag bor på ena sidan av en dal och masten står på andra sidan, jag ser topplanternan i fjärran på kvällen, jag ligger precis på gränsen till 5G enligt mätvärdena Telenor har men jag har ändå full täckning och inget lagg. Hade jag bott långt ut i skogen och täckningen varit sämre än "sådär" hade jag också tittat på andra lösningar.Mobilt bredband har aldrig och fungerar inte nu heller tillräckligt bra hemma hos mig, så Boxer har varit en mycket god lösning för min del för rörlig bild. Hade Net1 i många år med egna fina antenninstallationer, men där funkade inte datatrafik för den mängden data som blir med rörlig bild (annat än i undantagsfall).
Nu är både Net1 och Boxer-marksänd-TV historia. Lyckligtvis fick jag precis i samband med Net1:s upphörande en fiberlösning på plats (tack alla skattebetalare!).