Vad gör vi? Del CCX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Församlingsassistenten fixar ju inga ackord utom D på gitarr så jag hotade med dess eller diss och då hotade hon med detta. :laugh:

31531450_2166171530074583_1754549794602221568_n.jpg

Växlar mellan att kratta löv, dammsuga ovanvåningen, och väntar på att tvättmaskinen ska vara klar med tvätt nr 2, kör diskmaskinsrengöring och plockar undan.
Diskbråcken tycker inte om att köra bil mellan skåne o skaraborg så kan inte göra bara en sak i taget.
Dricker kaffe i en varm o skön (+22) glasveranda :love:

Orkade inte svara när galen släkting ringde idag. Nu har jag dåligt samvete så ringde upp. Naturligtvis svarade hen inte. Men har iaf visat att jag vet att hen ringt. Samma sak varje dag, hen ska bara bara visa att hen lever, sms eller bara säga jag lever. Samma sak varje dag, hen pratar i en timme, om samma sak, ältar och ältar. Jag vet att det är enkelt att säga att men svara inte då när det tar så mycket energi. Men hen är så fruktansvärt ensam med sin dödsångest (och ja diverse annat även innan hen fick cancer) och jag är den enda hen litar på. Så ja, det blir jag.

Hämtat ut och startat upp nya löparklockan. Den är så fin! Tänk att den ska sitta där på vristen 24/7, 365 dagar om året i nästa 6 åren. Undrar hur många PB vi ska göra, hur många lopp vi ska göra, var vi ska åka i världen och vilka fantastiska träningspass vi kommer göra?
Den är så mycket smidigare och lättare jämfört med den andra. Helt utan att tappa hållbarhet! Händer mycket i tekniken på 6 år :angel:
:love:

Hämtat ut och startat upp nya löparklockan. Den är så fin! Tänk att den ska sitta där på vristen 24/7, 365 dagar om året i nästa 6 åren. Undrar hur många PB vi ska göra, hur många lopp vi ska göra, var vi ska åka i världen och vilka fantastiska träningspass vi kommer göra?
Den är så mycket smidigare och lättare jämfört med den andra. Helt utan att tappa hållbarhet! Händer mycket i tekniken på 6 år :angel:
:love:
På vristen?
Okunnig tant undrar om du menar det eller skrev fel. :o

/tant som inte fattar så mycket om den moderna världen

Startade datorn kl 06.00 i morse och jobbade fram till 12. Därefter åkte jag och hunden och hämtade upp sambon som tagit tåget hem och sen åkte vi till veterinären för en kontroll. Hunden har troligen lite irritation i näsan efter alla kräkningar, så lite koksaltsdroppar ska han ha i näsan. :heart Jobbade en timme när jag kom hem igen och sen blev det lite trädgårdsjobb innan träningen. :)

Nu har vi varit på slu med Stig, som bedömdes vara i perfekt hull 👌 men väger ändå 507 kg 😅 det är skinn, ben och muskler på den ponnyn!
💪
Min ponny på 143 vägde 450-460 när han var i bäst form. Samma som en kompis arab på 164. 😅

När mitt SVB kom till mig var ponnyns sadel typ 1,5 dm minst för vid för honom.
Han har dock både växt och blivit 🐳 sen dess. 😅

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi är i fältkontoret och kisse har tom egen säng. Låång kisse! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
59 546
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
56 538
Samhälle Är det verkligen så att alla är lika värda? Är till exempel Saddam Hussein lika mycket värd för dig som till exempel dina föräldrar? 2 3
Svar
41
· Visningar
559
Senast: MJLee
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
58 535
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka