Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gillar min Dyson. Det är en skaftdammsugare men det är numera kanske lika vanligt som sådan man drar omkring.
Hade en Dyson förut, vet inte om jag är beredd på att betala 10 tkr för en dammsugare, då hade den behövt städa av sig självtJag har också en Dyson men har inte riktigt vant mig. Man måste tömma den ofta, iaf om man har mycket hår på golvet. Att tömma är lite meckigt, plus att filtren ska sköljas och lufttorkas ca en gång/månad (har inte gjort det än så vet inte hur meckigt det är men verkar krångligt.
Fördelen är att det är lätt att ta fram den snabbt och ta dammtussar där man ser.
Nackdelen är att om man kör på max så räcker batteriet bara 12 minuter (enligt undersökning i nån tidning). Iofs är det skönt att slippa dammsuga hela lägenheten på en gång …
Golvmunstycket är rätt klumpigt och högre än på vanliga dammsugare.
Jag har haft min Dyson i minst 7 år och har tvättat filtrena en gång typ.Jag har också en Dyson men har inte riktigt vant mig. Man måste tömma den ofta, iaf om man har mycket hår på golvet. Att tömma är lite meckigt, plus att filtren ska sköljas och lufttorkas ca en gång/månad (har inte gjort det än så vet inte hur meckigt det är men verkar krångligt.
Fördelen är att det är lätt att ta fram den snabbt och ta dammtussar där man ser.
Nackdelen är att om man kör på max så räcker batteriet bara 12 minuter (enligt undersökning i nån tidning). Iofs är det skönt att slippa dammsuga hela lägenheten på en gång …
Min kostade 3490 kr. Tror den har tre års garanti om man registrerar den hos Dyson.Hade en Dyson förut, vet inte om jag är beredd på att betala 10 tkr för en dammsugare, då hade den behövt städa av sig självt
Hade en Dyson förut, vet inte om jag är beredd på att betala 10 tkr för en dammsugare, då hade den behövt städa av sig självt
Ja, min är över tio år gammal och det var ett bra tag sedan jag tvättade filtren. Så skönt med en vettig påslös dammsugare som är lätt att tömma och som inte behöver tömmas stup i kvarten, ens med två hundar. Men det är en vanlig golvdammsugare med sladdJag har haft min Dyson i minst 7 år och har tvättat filtrena en gång typ.Den är superenkel att tömma och det är så skönt att inte behöva köpa dammsugarpåsar!
![]()
Hade en v11 som köptes när den var ny (nu kostar en v11 ca 7 tkr)Det finns till betydligt lägre pris än så, till exempel på Netonnet.
Den jag är van vid klarade att dammsuga 80 kvm på en laddning utan problemJag har också en Dyson men har inte riktigt vant mig. Man måste tömma den ofta, iaf om man har mycket hår på golvet. Att tömma är lite meckigt, plus att filtren ska sköljas och lufttorkas ca en gång/månad (har inte gjort det än så vet inte hur meckigt det är men verkar krångligt.
Hade en v11 som köptes när den var ny (nu kostar en v11 ca 7 tkr)
På Max nivån? Du kanske dammsög snabbt?Den jag är van vid klarade att dammsuga 80 kvm på en laddning utan problem
Det var inte jag som dammsögPå Max nivån? Du kanske dammsög snabbt?
Och så råkar man alltid trycka på den när man har den avstängd och ska byta plats eller tömma den.Något jag inte tycker om med Dyson är att du måste hålla in power knappen hela tiden
Det var inte jag som dammsögPå Max nivån? Du kanske dammsög snabbt?
På Max nivån? Du kanske dammsög snabbt?