Vad gör vi? Del CCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du borde kunna ändra språk på inställningar, det är alltid på engelska i default läge men går lätt att ändra.
Jag har ändrat precis allt jag hittat av inställningar. Alla är svenska. Men när jag skriver på buke blir texten rödmarkerad och svårläst.... Varför bara buke??

(av allt ovanför är bara "jag" "av" och "men" omarkerat )
 
Jag har ändrat precis allt jag hittat av inställningar. Alla är svenska. Men när jag skriver på buke blir texten rödmarkerad och svårläst.... Varför bara buke??

(av allt ovanför är bara "jag" "av" och "men" omarkerat )

Högerklicka i svarsrutan och kolla vilket språk du har inställt där (jag kan välja mellan svenska, tyska samt brittisk och amerikansk engelska).
 
Frustrerad, har så mycket att göra och hade tänkt köra upp i morgon kväll ev, även om jag inte gillar att köra när det är mörkt och antagligen fuktigt. Ska hämta mamma på centralen i morgon kväll och det hade varit bra om vi inte behövde sova ett par timmar först nu när jag försöker tömma huset. Ville hon skulle komma tidigare men ingen hade tid att följa henne till tåget då.

Jag kommer aldrig få plats med allt på släpet. Jag fattar inte hur jag kunnat packa så illa de förra gånger jag åkt, för nu får jag verkligen försöka använda både skohorn och glidmedel och är rädd att jag ändå blir tvungen att åka ner igen en sista gång. Jag vill verkligen inte dumpa alla mina verktyg, men det känns som de kommer fylla halva släpet. Min stora spegel som jag fick för länge sedan vill jag ha med, en byrå, en hurts + en massa flyttlådor och det som är i frysen och släpet är redan fyllt till iaf 2/3, om inte mer. Mammas resväska måste få plats och i bilen kommer den stora klockan efter pappa att ligga + hundarna och katterna. 😩

Det här kommer aldrig att gå, jag slöade för mycket när jag först kom ner och nu har jag en paus. Måste tvätta lite kläder ikväll så det hinner torka under natten och alla täcken åker ner i sopsäckar så jag kan knöla in dem på släpet.
 
Just ja. När vi skulle åka tidigare så var bakhjulet platt. Skitkul. Hoppades på ventilpaj, det var det såklart inte. Det visade sig, när jag hissat upp bilen och plockat av däcket, att det sitter en skruvjävel i däcket! :rage:
Bytte såklart däck men surar ändå. Vet inte om det är lönt att lämna in och få det lagat eller om jag ska köpa nytt däck.
Blörk! :meh:

Sonen tyckte dock att ”WOW mamma jag du är DUKTIG dom kan byta däcket!” Och hjälpte mycket stolt till. Så det är ju fint iaf. 😁❤️
 
Hemma efter att ha handlat. Katten låg kvar i exakt samma position som när jag åkte och viftade inte ens på ett morrhår. Måste faktiskt klappa henne för att kolla att hon inte var död eller medvetslös. Det var hon inte om man säger så. Däremot på dåligt humör för att jag väckte henne.,

Riktigt rusk höstväder. Sådär mörkgrått så det aldrig blir ljust.
 
Hemma efter att ha handlat. Katten låg kvar i exakt samma position som när jag åkte och viftade inte ens på ett morrhår. Måste faktiskt klappa henne för att kolla att hon inte var död eller medvetslös. Det var hon inte om man säger så. Däremot på dåligt humör för att jag väckte henne.,

Riktigt rusk höstväder. Sådär mörkgrått så det aldrig blir ljust.
Här är det strålande sol. Riktigt varmt och skönt i solen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp! Jag har stopp i båda öronen och får inte bort det. Hör knappt någonting och jag börjar universitet i morgon! Vad gör jag? Har...
Svar
5
· Visningar
601
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 843
Senast: Scata
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 868
Senast: Inte_Ung
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 075
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp