Stallet, PW, dusch och bordtennistittande avklarat. Nu är det snart hoppning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ändrat precis allt jag hittat av inställningar. Alla är svenska. Men när jag skriver på buke blir texten rödmarkerad och svårläst.... Varför bara buke??Du borde kunna ändra språk på inställningar, det är alltid på engelska i default läge men går lätt att ändra.
Jag har ändrat precis allt jag hittat av inställningar. Alla är svenska. Men när jag skriver på buke blir texten rödmarkerad och svårläst.... Varför bara buke??
(av allt ovanför är bara "jag" "av" och "men" omarkerat )
Här är det strålande sol. Riktigt varmt och skönt i solen.Hemma efter att ha handlat. Katten låg kvar i exakt samma position som när jag åkte och viftade inte ens på ett morrhår. Måste faktiskt klappa henne för att kolla att hon inte var död eller medvetslös. Det var hon inte om man säger så. Däremot på dåligt humör för att jag väckte henne.,
Riktigt rusk höstväder. Sådär mörkgrått så det aldrig blir ljust.
Dels det @athena_arabians skriver men kolla även vilket språk du har inställt på webbläsaren.Jag har ändrat precis allt jag hittat av inställningar. Alla är svenska. Men när jag skriver på buke blir texten rödmarkerad och svårläst.... Varför bara buke??
(av allt ovanför är bara "jag" "av" och "men" omarkerat )
Självklart kan du det, men då borde du kolla upp den på VC också tänker jag. För du har väl haft problem ett tag?Kan man vara hemma från jobbet om man har så ont i magen att man mår illa av att man inte har en fungerande mage.
Känns så löjligt men jag mår skit