räcker upp handen.Jag har urgamla kläder som jag får positiva kommentarer om fortfarande. De hänger längst in i några år och så plötsligt funkar de igen
Vintage ...någon...
Jag brukar säga att jag är modern ungefär vart 7e år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
räcker upp handen.Jag har urgamla kläder som jag får positiva kommentarer om fortfarande. De hänger längst in i några år och så plötsligt funkar de igen
Vintage ...någon...
Insett att jag borde rensa lite bland mina vinterkläder, jag har saker som är 15 år gamla. Jag är en hopplös hoarder.
Saker som är gamla behöver nte lämnas till åervinning om de är hela, fräscha och inte skitfula
Jag har urgamla kläder som jag får positiva kommentarer om fortfarande. De hänger längst in i några år och så plötsligt funkar de igen
Vintage ...någon...
Jag har plagg fran -80 talet som jag anvander da och da. Varje gang far jag jatte mycket berom och har alltid fatt. Jag slapade ut min gamla Barber for ett par veckor sedan, jag tittar da och da pa min gamla lader rock som (ehum) jag inte tanker prova, och anvander det som funkar och om jag gar upp/ner i vikt hanger jag det bara langre bak igen.
Jag har en fjällräven väst från tidigt 80-tal som jag använde i stallet som tonårig. Den är fortfarande fräsch och fin och jag har också fått komplimanger. Det är bra kvalitet på den.
Jag gör likadant, dvs. går i dom kläder jag gillar oavsett vad "mode-oraklen" påstår är inne men så bor jag på vishan också. En bekant från storstan som gärna går på dom "fina inneställena" kommenterade mitt klädval med "det är INTE snyggt" när han såg mig i leggings här hemma, just den gången fann jag mig och svarade "så högfärdig är jag inte så jag klär mig i kostym bara för att nån eventuellt skulle dyka upp och hälsa på", han fattade vinken och besöket blev kort och sen har jag inte sett honom.Precis. Ar det hyffsad kvalitet pa plaggen haller de ju lange. "Over here" ar det dessutom inte sa att "alla" har samma modeller, har ar det lattare att ha klader flera ar utan att kanna sig omodarn, det ar mycket vanligare att man gar i det man gillar har.
Jag hittade en kappa som min mormor hade köpt som ung och provade den för skojs skull. Den passade! Så använde den några gånger förra vintern och fick till och med komplimanger för den. Jag hoppas den fortfarande passar i år, har gått ner lite i vikt..Jag har plagg fran -80 talet som jag anvander da och da. Varje gang far jag jatte mycket berom och har alltid fatt. Jag slapade ut min gamla Barber for ett par veckor sedan, jag tittar da och da pa min gamla lader rock som (ehum) jag inte tanker prova, och anvander det som funkar och om jag gar upp/ner i vikt hanger jag det bara langre bak igen.
Jag hittade en kappa som min mormor hade köpt som ung och provade den för skojs skull. Den passade! Så använde den några gånger förra vintern och fick till och med komplimanger för den. Jag hoppas den fortfarande passar i år, har gått ner lite i vikt..
Jag kan ta resten......Kollar ifatt Race across the world Sverige. Redan uttråkad av min lediga vecka
Jaa dom har börjat klanta till det för mig med. Börjar bli lite less att det alltid är nåttTvättar.
Ska försöka få tag i Folksam idag, fick försäkringsbrevet för hemförsäkringen igår - de har lyckats lägga in lägenheten som jag flyttade ifrån för över tre år (!!!) sen istället för vårt nuvarande boende. Trots att vi haft nuvarande boende försäkrat hos dem sen vi flyttade in (adressen stämmer på förra försäkringsbrevet, jag kollade igår). S-u-c-k. Har valt Folksam till djur/bil pga villkoren innan..och de har alltid ersatt utan strul..men. Helt ärligt så börjar jag ruttna på att de ständigt klantar till något administrativt när det ska ändras/förnyas något (det är verkligen inte första gången i ordningen...det var anledningen till att jag gick över till årsfaktura på samtliga försäkringar för ett gäng år sen - färre tillfällen.)
Jaa dom har börjat klanta till det för mig med. Börjar bli lite less att det alltid är nått