@Trott är bra på det där med.Då vet jag vem jag ska fråga på buke om jag aldrig blir vän med min symaskin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Trott är bra på det där med.Då vet jag vem jag ska fråga på buke om jag aldrig blir vän med min symaskin
Alla de där är ju bär ... nä vänta ... clementin är inte ett bär, eller hur var det nu ...?Efter den gröna ärtsoppan blev det exotisk fruktsallad för mig när sambon åt pannkakor
#banan
#clementin
#melon
#vindruva
#passionsfrukt
@Trott är bra på det där med.
Efter den gröna ärtsoppan blev det exotisk fruktsallad för mig när sambon åt pannkakor
#banan
#clementin
#melon
#vindruva
#passionsfrukt
Jag brukar ta morgonmedicinerna typ i sömnen. Har dem i en burk på nattduksbordet (för att jag inte ska råka ta fel fack i dosetten) och häller i mig dem halvsovandes, sen sover jag 1-3 timmar till. Det är sällan jag minns att jag tagit den men om burken är tom så har jag tagit.Sitter och funderar på om jag tagit min morgonmedicin i dag eller när tusan jag lyckades göra det. Jag kommer inte i hår. Har dosett och morgonens medicin är alltså tagen, men när jag skulle ta den var den redan tagen. Tog jag den tidigt i morse eller har jag tagit dubbel dos i går?? Jag har så dåligt minne numera!
Alla de där är ju bär ... nä vänta ... clementin är inte ett bär, eller hur var det nu ...?
Jag känner inte att de är mjuka och varma. Är det fel på mig?”Sett utifrån står Norra Tornen stolt upprätta som en välkomnande port …”
”Stockholms innerstad är full av vackra och gedigna byggnader, uppförda från förra sekelskiftet fram till 1930-talet och de har alla samma gula, rosa, röda, bruna och varma färgskala. Det ger staden och kvarteren runt Norra Tornen en varm och behaglig känsla som vi också vill överföra till den här byggnaden.
Historiska städer har ofta en stadskärna i en varm färgpalett som sedan omges av moderna, ljusa och lite skarpa byggnader som du blickar ut över från stadens mitt. Upplevelsen av Norra Tornen är den motsatta. Här blickar du ut och upp emot en byggnad som gör silhuetten av Stockholm mjukare och varmare”
Vi köpte vår i november. Men som sagt vad de ligger i kylen.De ligger i en papperspåse och inget ljus faller direkt på dem. En del av problemet är väl också att jag köpte potatisen i mitten av december.
Nja. Det är inte enbart ljus. Temp spelar stor roll också. De vill ha svalt. Källarkallt - gärna runt 8 grader. Men framåt våren groddar de ändå.Jag fattar inte varför mina får groddar då ? De förvaras hela tiden i ett HELMÖRKT köksskåp...
Nej, värmen.det är ljuset som får dom att grodda.
Hur många förpackningar tar du ut åt gången då?Jag brukar också ha dem i dörrfacket men det fungerar bara om jag tar ut dem i omgångar.