R
Raderad medlem 68338
Jag är äntligen klar! Nu har de 3000 bilder (känns det som) och biopsier.
Nu ska jag lägga mig i schäslongen resten av dagen!
Nu ska jag lägga mig i schäslongen resten av dagen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag läste gran och tänkte nä men den har vi väl nyss hivat utSka gå och köpa garn.
Här har vi aldrig gran. Men garn finns det gott om..Jag läste gran och tänkte nä men den har vi väl nyss hivat ut
Du skulle sagt du var rörmokare
Jösses! Mötte jag en kobbe på havet som såg ut så där så skulle jag bli skiträdd och åka därifrån å det snabbasteJag har hört/läst att det där ställets arkitekt inspirerats av skärgårdens kobbar och blå hav. Jävligt stora fyrkantiga och bunkeraktiga kobbar.
Eller hur! Eller ett ”hav” av 1,5x4 m-ish stora (/små i sammanhanget) blå plastflak. Skärgårdsdystopi.Jösses! Mötte jag en kobbe på havet som såg ut så där så skulle jag bli skiträdd och åka därifrån å det snabbaste
Arkitekter...
Eller hur! Eller ett ”hav” av 1,5x4 m-ish stora (/små i sammanhanget) blå plastflak. Skärgårdsdystopi.
Men var förvarar du potatis om den kan bli grön??
Kan inte du och den stackars halvan ta det lugnt hos dig och festen vara hos dom som planerat?Dagens dilemma.
Grannarna skulle ha middagsbjudning ikväll men ena halvan har fått tandvärk. Han behöver vara hemma i stillhet och har bokat ngn akuttid hos tandläkare imorgon. Hans man är dock oerhört festsugen, varvid frågan dök upp om vi istället kunde vara hos mig. Eftersom jag klev upp 05 imorse och har spenderat förmiddagen i ett MR-rör och avslutat med en pinne genom kistan så känner jag mig tveksam på om jag är den bästa värden. Min plan var nämligen att gå på bjudningen och sen avlägsna mig innan småtimmarna. Jag vet också att de inblandade helt saknar hemgångsvett och denna "bjudning" kommer garanterat pågå till säg 04... minst!
Kan inte du och den stackars halvan ta det lugnt hos dig och festen vara hos dom som planerat?
Krävs bildbevis i sticktrådenSka gå och köpa garn.
Bättre om du har dem i garderoben istället.Ovanpå min micro - i mitt microkök med dåliga förvaringsmöjligheter.