Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi får prova pro puds. Är barnet som vissa dagar kommer hem 18.00 efter skolan.Wasa knäckebröd, såna med fyllning.
Olika former av bars.
Sen är jag väldigt förtjust i pro puds milkshakes som inte behöver kyl förrän de öppnats.
Knäckebröd med mjukost på tub. Man får läsa på tuben, vissa klarar av rumstemperatur men andra inte.Vi behöver lite tips på nått ätbart mellanmål som klarar sig utan kyl hela dagen.
Om du gillar jordnötssmör är det himla gott med syrliga gröna äppelklyftor som doppas i sådant.![]()
Ostmacka, men jag antar att det är den du är trött påVi behöver lite tips på nått ätbart mellanmål som klarar sig utan kyl hela dagen.
Jag tänker att det kanske inte blir så bra att ha den framme utan kyl i 9 timmarOstmacka, men jag antar att det är den du är trött på![]()
Du kan inte ha en kylklamp med, eller en sån med inbyggd klamp i locket på matlådan?Jag tänker att det kanske inte blir så bra att ha den framme utan kyl i 9 timmar
Jag tror inte dottern har lust att krångla med det på morgonen innan skolan.Du kan inte ha en kylklamp med, eller en sån med inbyggd klamp i locket på matlådan?
Jag brukar ha mackor i väska utan kyl, inga problemJag tänker att det kanske inte blir så bra att ha den framme utan kyl i 9 timmar
Jag tror inte dottern har lust att krångla med det på morgonen innan skolan.
Jo vi gör iordning mackor på kvällen vi med.Det går ju att förbereda det som ska ätas i lådan dagen innan och den bara lägga i kylklampen på morgonen.
Så gör jag när jag jobbar dagtid för att kunna sova då länge som möjligt.
Tror varken smör eller ost har problem med det. I alla fall definitivt inte smöret (när jag var liten hade vi alltid smör i skafferiet på landet (ingen kyl). Och Fransmännen sägs ju förvara ost i rumstemperatur. Alltså om man faktiskt har just smör (bregott) och ost, inte ngt som kanske inte är smör och ost men heter typ det. (så det är alltid min go to när det gäller medhavda mackor utan kyl, men jag har testat oftast typ 5-8 timmar)Jag tänker att det kanske inte blir så bra att ha den framme utan kyl i 9 timmar
Ost brukar bli träligt om det är utanför kylen anser jag.Tror varken smör eller ost har problem med det. I alla fall definitivt inte smöret (när jag var liten hade vi alltid smör i skafferiet på landet (ingen kyl). Och Fransmännen sägs ju förvara ost i rumstemperatur. Alltså om man faktiskt har just smör (bregott) och ost, inte ngt som kanske inte är smör och ost men heter typ det. (så det är alltid min go to när det gäller medhavda mackor utan kyl, men jag har testat oftast typ 5-8 timmar)
Pannkakor med sylt eller socker håller absolut runt 5 timmar också i alla fall. Min matsäck när jag var liten.
(Dvs absolut ost, inte skinka eller korv!)