Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok, jag startar en ny tråd då eller?En frukt + en bytta med något annat är väl knappast femtioelva burkar
Tydligare TS hade nog besparat dig många onödiga tips![]()
Smart med omelett i muffinsform. Ska testa! Låter ju som något jag själv skulle kunna äta också.Miniomeletter i muffinsformar och matmuffins är smidigt, och kan fyllas med i princip vad som helst. Mina favoriter är spenat/feta, soltorkad tomat/ost/skinka, stekt paprika och rödlök med feta och ”pizza” (tomatsås, ost, ev skinka).
Jag har ingen micro längre, den dog. Men det går ju steka också. Tunnbröd var länge sen, det är ju gott! Får bli en tur till affären.Smörgåsrån med hummus
Muffins, matigare med ost/skinka/grönsaker/svamp/örter, eller med frukt, tex banan/bär/kanel m äpple/kakao/saffran etc
Tunnbröd med fyllning tex leverpastej, ost, hummus
Omelett med ost och pesto. (Jag gör i micron i en glasform, ägg, lite mjölk eller grädde, olja och ev smaksättning, klart på 1,5 minut). Matigare med potatis,
Låter spännande! Hur gör man?Omelett pinnar? Min son älskar dom.
Följer recept från knatteplock men varierar mycket med vad jag har i. Perfekt eftersom sonen inte är ett fan av allt som är grönt. Blir ett par ägg, liite liite mjölk, ibland nån riven ost, tomater, grönkål, paprika, ja allt.Låter spännande! Hur gör man?