Jo det är sant tänkte på det igår. Vi får prova några propuds varianter.Propuds milkshakes, eller proteinbars. Vet inte hur rolig babybel ost är efter 9 timmar i en väska, men i affären ligger dom inte alltid i kyl har jag sett.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo det är sant tänkte på det igår. Vi får prova några propuds varianter.Propuds milkshakes, eller proteinbars. Vet inte hur rolig babybel ost är efter 9 timmar i en väska, men i affären ligger dom inte alltid i kyl har jag sett.
Jag tror inte det är aktuellt att krångla med sånt på morgonen. Det bästa är sånt som är fixat och klarar sig utan kyl.Jag brukar ha med mig kvarg (eller om man föredrar yoghurt eller annat liknande) med frysta bär över. Då håller sig kvargen hela dagen och bären är tinade lagom tills det är dags att äta![]()
Ok, när den är mitt i en dubbelmacka tycker jag inte någonting händer med den.Ost brukar bli träligt om det är utanför kylen anser jag.
Bra idé. Faktiskt om vi är på utflykt händer det att vi fryser in alla mackorna kvällen innan. Så är de precis lagom svala när man kommer fram. Gäller att inte ha fler än två tillsammans för att de ska vara tinade dockJag brukar ha med mig kvarg (eller om man föredrar yoghurt eller annat liknande) med frysta bär över. Då håller sig kvargen hela dagen och bären är tinade lagom tills det är dags att äta![]()
Inte särskilt krångligt. Tar typ en halv minut att hälla frysta bär över kvarg/yoghurt som du redan satt färdigt i en burk kvällen innan.Jag tror inte det är aktuellt att krångla med sånt på morgonen. Det bästa är sånt som är fixat och klarar sig utan kyl.
Kanske inte men nu var jag intresserad av nånting som är fixat och klart jag har fått några tips vi skall testa det.Inte särskilt krångligt. Tar typ en halv minut att hälla frysta bär över kvarg/yoghurt som du redan satt färdigt i en burk kvällen innan.
Eller gör klart allt kvällen innan och förvara burken i frysen![]()