Vad gör vi? Del CCIX

Har varit i stallet och tagit hand om hästarna. Hade tänkt gå en promenad med min, men kände mig inte jättesugen efter att ha mockat hagen i ösregn. Mötte upp en väns man och tog emot lite grejer till hennes häst. Hon ligger på hjärtintensiven med blodproppar och komplikationer, så himla läskigt men hon är den tuffaste människan jag känner :heart

Jag vet! Men alla är välkomna i Göteborg. Vi tycker själva att vi lever i den bästa av städer och det vore fint om resten av världen spenderade mer tid här så att ni förstår varför. :)

Men idag är jag i Borås. Borås är... ...inte lika bra.
Det regnar ALLTID i Borås ju. Kan ha hur fint väder som helst överallt annars men vid passage av Borås så regnar det. I alla fall nästan jämt.

Jag vet! Men alla är välkomna i Göteborg. Vi tycker själva att vi lever i den bästa av städer och det vore fint om resten av världen spenderade mer tid här så att ni förstår varför. :)

Men idag är jag i Borås. Borås är... ...inte lika bra.

Det är kaaaaalllt. Rått och blåsigt. Nu på väg hem efter en frustrerande dag med släkting. Mycket frustrerande.

Har haft sådan Gräslig huvudvärk hela morgonen. Pallade mitt första städhus men fick faktiskt för första gången ever skicka ett mess till stora huset och säga att jag inte kommer idag. Det går inte. Det verkar verkligen inte ge sig. Jag har varit ut med hunden men inte ens sett till fåglarna än... :(

Hittat en påse med några prylar från exet, tydligen var det grejer från när han hade reptiler. ”Sälj eller släng”
Okej, men jag vet ju inte varken vad det är värt eller vad allting är? 😅

Jag är en sån vanemänniska. När jag bodde i Bollnäs köpte jag alltid med mig Burger King på t-centralen när jag kom med tåget. Har inte åkt tåg på några år. Likt förbaskad funderar jag på ta med mig BK hem nu när jag varit i Göteborg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
78 363
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
56 029
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
58 149
Senast: Krålus
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
63 079
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka