Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Julen varar till påsk.
Såhär ska du ju inte ha det, slappt bemötande av din chef kan jag tycka. Förstår att du inte orkar rodda i det själv, men fy f*n att vuxna människor inte kan bete sig bättre.Vill bara lägga mig ner och gråta. Jag som alltid älskat mitt jobb.. Nu känner jag mig bara utanför och överkörd. I morse sa de inte ens godmorgon när vi möttes i korridoren.. Jag fick typ gå in i dem och ner eller mindre tvinga dem att hälsa. Chefen gör ingenting, säger bara att jag får väl vara mer delaktig. Men hur fan ska det gå till?!
Suck. Jaja, jag har ett fint badrum att se fram emot. Idag har vi valt dörr och innertak. Långt kvar innan det ska installeras, men det går åt rätt håll.
Fick precis en trofe för 20000 inlägg. Det är ju inte så många om man räknar på hur länge jag varit medlem.
Men du kommer att hamna i Göteborg förr eller senare så det är absolut värt det!![]()
Klicka på ditt namn! 20-årsjubileum i sommar!Hur ser man hur länge man varit medlem? Jag blev nyfiken nu.
Om du trycker på ditt användarnamn i en tråd så får du upp massa info. Se bilden.Hur ser man hur länge man varit medlem? Jag blev nyfiken nu.
Välkommen till Göteborg och wiii då är du nära mig ju!Och du är helt opartisk, eller?
Jag faktiskt till sagda stad om en och en halv vecka, i jobbet tom! Inte en vanlig destination för mina jobbresor. Och ja, jag kommer att ha havskräftor med mig hem![]()
Ja de skall ju snart fram igen. Jag har påsk året runt. Påskpyntet har vi framme alltid.Här är det någon som kör jul året runt, adventsljusstakar uppe året runt!
Jag vet! Men alla är välkomna i Göteborg. Vi tycker själva att vi lever i den bästa av städer och det vore fint om resten av världen spenderade mer tid här så att ni förstår varför.Fast jag är Stockholmare![]()