Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spännande!Får man skryta med att det igår tog mig EN minut att backa in transporten på rätt plats?Bra träning med ponnyn också så nu är de anmälda till tävling. Kommer till Enköping om ni vill ha en ponnyutflykt @Nixehen
![]()
Enköpings ridklubb i mitten av mars, jag hojtar när jag har närmre tider!Spännande!Det kanske vi vill, beroende på när/var/hur.
![]()
Perfekt!Enköpings ridklubb i mitten av mars, jag hojtar när jag har närmre tider!![]()
Ja det var skumt. Men men nu är ju allt normalt igen såJag har haft nåt liknande, satt på sängen och kände mig svimfärdig så la mig ner och slocknade. Vaknade efter några timmar och då var jag normal igen.
Men du kommer att hamna i Göteborg förr eller senare så det är absolut värt det!Sitter på centralen och väntar på tåget till Gbg klockan sex. Är skrynklig av trötthet. Tack och lov så är Gbg sluthållsplats så jag kan sova. Jag är definitivt inte en morgonmänniska
Hade inte fjordingar varit så lättfödda hade jag lätt köpt en nySamma här, jag tycker att fjordarna är bland de tuffaste/hårdaste och ibland hetaste hästarna man kan ha att göra med. Jag har tyvärr aldrig haft att göra med någon jag gillat sedan den allra första som var "ridskoledöv".
Jag tror man måste vara en särskild sorts mäniska för att jobba med fjordar. Jag är imponerad.![]()
I år är det sju år utan fjording i mitt livHade inte fjordingar varit så lättfödda hade jag lätt köpt en nydet har varit så skönt att inte behöva oroa sig hela sommaren
Jo man får ju vara på sin vakt och ha rätt typ av "bete" till dem....Fattar vad du menar. Sen finns det ju folk som släpper små shetlandsponnyer el andra småponnys på storhästbeten jag aldrig skulle våga ha min fjord på och tycker synd om sig själva när de får fång....Nähä men ha då för fan inte en shettis om du vill ha den på halvblodsbete....!Hade inte fjordingar varit så lättfödda hade jag lätt köpt en nydet har varit så skönt att inte behöva oroa sig hela sommaren
Har aldrig hittat en stallplats med bete som passar en lättfödd hästJo man får ju vara på sin vakt och ha rätt typ av "bete" till dem....Fattar vad du menar. Sen finns det ju folk som släpper små shetlandsponnyer el andra småponnys på storhästbeten jag aldrig skulle våga ha min fjord på och tycker synd om sig själva när de får fång....Nähä men ha då för fan inte en shettis om du vill ha den på halvblodsbete....!
Då är det ju knepigare ju. Hemma hos mamma fick min gamla fångkänsliga gå i de små hagarna vid huset mest och korta stunder i den gigantiska beteshagen. Ett pyssel såklart. Ända tills han fick cushing och INTE fångkänslig och kunde gå hela tiden på bete (!).Har aldrig hittat en stallplats med bete som passar en lättfödd häst![]()
Men du kommer att hamna i Göteborg förr eller senare så det är absolut värt det!![]()