Vad gör vi? Del CCIX

Njuter av sportlov och sitter hemma och rättar, eller ja förmiddagen tog jag ut flex och roade mig istället med att skicka in lok-ansökan på föreningen. 🙄 Har någon skit i kroppen och orkar inte riktigt som jag borde men jag hoppas att det går över snart så att jag orkar med lite långa hundpromenader snart!

Kristallsjukan? Jag brukar dras åt ena sidan när jag har det. Känns precis sådär för mig, som en magnet som drar i mig. En gång skulle jag tvätta håret över badkaret trots det, fick hålla i mig med ena handen hela tiden.
Jag har aldrig känt sådär tidigare men saker kan ju hända bara sådär så, ja, det kan ju vara nåt sånt.
Liknande hände mig när jag vaknade mitt i natten och behövde gå på toa.
Allt lutade och jag fick anstränga mig för att gå rakt mot toadörren.

Vaknade på morgonen helt normal
Jag misstänker att vi blivit bortförda till nåt ufo. :o

*Börjar leta efter inplantat eller chip.*:cool:

Jag orkar banne mig inte mer. Jag är skadad, min häst står på box, mamma håller på och går in i väggen av att hinna sköta allt. Nu har hennes tänder gått sönder IGEN (hon har haft jätteproblem ända sen hon satte in dem med många turer) och nu när jag pratar med henne rullar gammeltanthästen fast.

Får fan räcka snart

Jobbat, långfikat med vän, joggat en kort runda och bäddat ner mig i sängen. Tittar på Chicago PD och sen ska jag börja en ny bok.
IMG_3077.webp

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
78 355
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
56 019
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
58 141
Senast: Krålus
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
63 074
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka