Vad gör vi? Del CCIX

Det är inte heller så många per år ju.

(sen hjälpte väl inte madtodonttramstråden inläggsantalet) 🙈
Jag har läst betydligt mer än vad jag har skrivit :angel1: har insett att jag är dålig på att utrycka mina tankar i skrift, allt är självklart för mig, men förklara något för andra

Det var lite läskigt i morse när jag vaknade då jag höll på att svimma när jag vred på huvudet :crazy: Hade inte ens satt mig upp än så det kändes väldigt konstigt. Det bara tjöt i hela huvudet och började svartna men sen vände det tillbaka innan jag faktiskt svimmade.
Det tog tusen år att ta mig upp ur sängen eftersom jag tog det jävligt lugnt.

Tror jag förstår vad det är, för jag är så stel och har så ont i nacken att det är tokigt. Funderar på om det kan vara det. Har tagit maxdos muskelavslappnande (nu är alla piller slut dock :() och sitter på jobbet. Masserar och stretchar försiktigt med jämna mellanrum. Hoppas det bara var någon tillfällig grej.

Det var lite läskigt i morse när jag vaknade då jag höll på att svimma när jag vred på huvudet :crazy: Hade inte ens satt mig upp än så det kändes väldigt konstigt. Det bara tjöt i hela huvudet och började svartna men sen vände det tillbaka innan jag faktiskt svimmade.
Det tog tusen år att ta mig upp ur sängen eftersom jag tog det jävligt lugnt.

Tror jag förstår vad det är, för jag är så stel och har så ont i nacken att det är tokigt. Funderar på om det kan vara det. Har tagit maxdos muskelavslappnande (nu är alla piller slut dock :() och sitter på jobbet. Masserar och stretchar försiktigt med jämna mellanrum. Hoppas det bara var någon tillfällig grej.
Men fyyy hoppas att det blir bättre snart.

Ska snart åka till tandhygienisten och är nervös. Det gör alltid ont.
Det var ett jättebra besök! Bara en snabb undersökning, inget som gjorde ont. Fortfarande inga hål och visdomständerna ligger tydligen bra trots att de gjorde så ont när de kom fram. Har lite frätskador och hon visade bilder på hur det ser ut nu och hur det kan se ut om det blir värre. Visade även en tabell på hur sura olika saker vi dricker är, väldigt bra information.

Det var ett jättebra besök! Bara en snabb undersökning, inget som gjorde ont. Fortfarande inga hål och visdomständerna ligger tydligen bra trots att de gjorde så ont när de kom fram. Har lite frätskador och hon visade bilder på hur det ser ut nu och hur det kan se ut om det blir värre. Visade även en tabell på hur sura olika saker vi dricker är, väldigt bra information.
Vilken dryck var surast?

Har plockat i ordning hemma, tränat, betalat räkningar, beställt lite som behöver fyllas på, trimmat ner naglarna eftersom min ena tumnagel spruckit nere vid nagelbädden.. Nu blir det en liten stund i soffan med katten innan det är dags att åka till jobbet.

Jag är LEDIG idag! :bump: Satt på händerna igår och vägrade messa extrahuset, så idag ska jag krama alla mina djur och påta i trädgården!
För tillfället sitter jag och gråter en skvätt (för att jag är ledig 😅 ), men det går över! Jag och shibasessan laddar för en morgonpromenad förbi lanthandeln för att se om dehar några roliga plantor. :)

Jag är LEDIG idag! :bump: Satt på händerna igår och vägrade messa extrahuset, så idag ska jag krama alla mina djur och påta i trädgården!
För tillfället sitter jag och gråter en skvätt (för att jag är ledig 😅 ), men det går över! Jag och shibasessan laddar för en morgonpromenad förbi lanthandeln för att se om dehar några roliga plantor. :)
Ja visst är det fruktansvärt att vara ledig, tänk på mig som är ledig hela dagarna och hemma hela tiden.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
78 355
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
56 019
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
58 140
Senast: Krålus
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
63 073
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIX
  • Badrumsrenovering - pris?
  • Svensk politik nr 3