Vad gör vi? Del CCIX

Vaknade nyss. Gick egentligen upp vid 11, men har gått runt som en zombie idag så blev att lägga sig igen vid 16-tiden. Kan inte påstå att jag känner mig piggare. Blev väckt av en mardröm dessutom om en stor spindel som jagade runt mig. Är så less på mardrömmar! Har haft det nästan varje ”natt” i ett par veckor nu.

Just avslutat kvällsfikat här på Sahlgrenska. Tog en promenad till i regnet innan den.

Idag skulle min sambo fyllt 50 år. Jag brukar inte åka till graven men just idag hade jag velat göra det. Vi hade massor av planer för detta året. Känner mig lite off idag.

Har lite chips och ska knäcka en pepsi max och se en film. Försöka somna i tid. Borde gå lättare när jag inte fått ngt kortisol

Joggat i snigelfart med vovven, blev ändå helt ok motionspass trots ett rejält motstånd komma iväg.

Nu blir det pasta med köttfärssås och ett glas rött till det. Och efter det bastu och sänggång.

Galet trött så nöjd att jag tog mig ut på jogg efter jobbet.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
78 354
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
56 019
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
58 135
Senast: Krålus
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
63 072
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka